wie kan mij verplaatsen naar watergekoelde projecten?????? :-D
hey
vandaag jettake 1 gaan halen, leuk autoke, gaan der iets van maken é :wink: nix overdreven, plat en breed, was al wel spannende rit naar huis :P was op autostrade opt gemakske 140 aant rijden :D begon inééns wa schuin te hangen en te hobbelen, ikke deraf aan tessenderlo, band volledig in de frennen :D wou em vervangen door reservewiel maar stond te plat vant liggen vermoed ek en zat gene wielsleutel in , dan maar ff naar huis gereden en wiel van den audi gaan halen en ne sleute dan terug gereden en verder zonder probs thuis geraakt, shit happens é :D :wink: direct naar ne maat gereden die de paar stukskes gaat inlassen, deze zijn, nieuwe benzinegat (in de carosserie) en ne nieuwe wielrand achter en dan staat em vrij goe , men gepolierde Pirelli velgskes deronder en plat op zenen buik dan é :D staat op schroefkitje van v-maxx, gaat lekker diep, staat nu zo hoog omda de origineel staaltjes deronder moesten é 8) paar fotokes met zen stiefbroerke :lol: |
jettake alléén :wink:
|
interieurke 8)
de koffer |
zo stond em vorige zomer bij vorige eigenaar ;)
zo ziet em eruit als ie lager staat en ontstoft is :lol: komende week velgskes ophalen voor de jetta :) staan gezandstraald nu, ga ze laten polieren en schoon bandje derop é ;) greetz Ronald |
Leuke Jetta,
Ook een erg mooie stiefbroer heeft ie ;) Maar mis je aan de bijrijderskant vooraan een strip op het scherm en een rand om de lamp? Succes ermee:) |
leuke velgjes, maar dat polijsten word een hele klus na het stralen...
|
Leuke auto, maar van dat verhaal heb ik niet veel begrepen..was zeker gekopieërd van cleaned.be? :thumbup:
|
Quote:
ja idd, naar deze stukskes ben ik op zoek :thumbup: greetz Ronald |
Quote:
gecopieerd van cleaned??? neje ni echt, kom der al lang ni meer op dus kweet ni waar ge da haalt :D ;) komt er dus eigenlijk op neer dat toen ik em ging halen dak op autostrade al platte band had ;) greetz Ronald |
omdat het heel erg moeilijk lezen is met je dialect/taal ;)
leuke jetta :) |
Quote:
ok, ik zal er op proberen te letten :woowoo: |
heyla
mooie jetta! effe uit nieuwsgierigheid stond dieje toevallig in bilzen tekoop???
|
Quote:
neen, komt van Oostmalle ;) kom jij uit het Limburgse? wagen heeft trouwens iets meer dan 112.000 echte km's :tongue: greetz Ronald |
leuk ding, wat voor maten hebben die HTN-wielen?
|
Quote:
weet ik niet, waren van de vorige eigenaar ;) |
Quote:
ja van diepenbeek :) in bilzen stond ook een tekoop leek heel fel op deze... :) nog veel succes :thumbup: |
Quote:
ah zo, thanx, ik ben van helchteren ;) |
nog wa interieurpics, kan der iemand mij vertellen of golf 1 interieurke ook past???
greetz Ronald |
vandaag de velgskes gaan halen :D
greetz |
Jetta is wel leuk ding, maar die Audi is helemaal woest :D
Beter regel je daar ook een topic voor. Heb zelf ook een Audi 80 uit `79 met die koplampen erin :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 04:23. |