|
|||
|
|||
oke richard ik moet toch even naar de seat in heerenveen deze week
rij ik er wel even langs meld ik het hier wel even stuur je mij ook even een exemplaar op van de courant ? |
|
|||
|
|||
Hoe staat het met de wangen?
|
|
|||
|
|||
moet er nog heen kom er niet aan toe
|
|
|||
|
|||
Wachten we toch rustig af
|
|
|||
|
|||
Duurt nu toch al wel even
|
|
|||
|
|||
moet er nog steeds even tijd voor vinden om er heen te gaan
|
|
||||
|
||||
Op Ebay.de staan nu wel enkel wangen. Misschien interessant om die aan te schaffen?
|
|
||||
|
||||
Even een schop
Een wang van een GTI stoel, zijn die ook los te verkrijgen? (en is dit wat makkelijk te vervangen?)
|
|||
|
|||
Hoe vind je die op E-bay.de ... want ik kan niks vinden...
Wat is de Duitse zoekterm daarvoor? |
|
|||
|
|||
http://www.capitalseating.co.uk/pro...ge&rid=61&mid=2
net 2 besteld afwachten hoe snel ze hier zijn |
|
|||
|
|||
en vandaag thuis gekregen
NIEUWE WANGEN |
|
||||
|
||||
Ah, voor welke stoelen passen die allemaal? Ook voor een Recaro CS LT, zoals ik die heb? De rechterwang is een beetje gaar namelijk.
Maar dat bedrijf in Heerenveen, als ik naar www.recaro.com ga en vervolgens doorklik naar Händlersuche dan zie ik in deze plaatsen een bedrijf zitten: - Amsterdam, Ellermeyer - Uitgeest, B&S Autoaanpassing - Haarlem, BMS Autobekleding - Nieuw Vennep, Bierman Aanpassingsbedrijf - Bodegraven, Bever Bodegraven BV - Den Haag, Anders Autoaanpassing - Capelle a/d Ijssel, Beenhakker Revacore - Sliedrecht, van Roosendaal - Nieuwegein, Autoras Groot Utrecht - Goes, Baarends - Heerenveen, Bever Heerenveen BV - Zwolle, Heyman - Zwolle, Weersink Autointerieur Heeft iemand een telefoonnummer of website van dat bedrijf in Heerenveen? Ik heb namelijk wat stof nodig en een paar wangen. Ik wil nog een stoel kopen namelijk en mijn achterbank ook bekleden met passende stof. Bedankt voor de moeite! Edit: zag dat ik niet helemaal correct gezocht had. Er zijn wel meer bedrijven, maar meer als 10 per search wil die niet weergeven :S Eerste keer zocht ik ook op kinderstoeltjes, zo klein ben ik ook weer niet De lijst is wat langer geworden, maar heb nog niet alles er staan. Er zijn dus flink wat bedrijven in Nederland! Last edited by RubenD : 09-08-2007 at 16:32. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zojuist gebeld met Heyman, op zijn verzoek heb ik hem een email gestuurd met foto's. Nu is het dus even afwachten of hij mij verder kan helpen. Ik denk van wel. Ik laten wel weten hoe het verloopt!
|