Recaro wangen!!
Mensen!
Wie o wie kan er aan wangen komen voor een Golf/Jetta mk2 recaro interieur? Ik weet dat er meer mensen rondlopen met deze vraag. Groeten Johan |
zijn toch nog nieuw te bestellen?
|
vorig jaar kon erecer er aan komen maar die is hier niet zo vaak meer ik wilde er namelijk nog 3 bijbestellen maar geen reactie meer gehad
|
|
Gevonden! Dankjewel
|
Quote:
Ik heb nog contact met hem gehad paar weken geleden, hij kon al een tijdje de wangen (schuimvulling) niet meer krijgen. |
Quote:
Waar? |
Quote:
Denk hier :rolleyes: |
he ik hen nog een nette vulling voor een golf4 recaro weet niet of dit past???
|
meer die iets hebben te liggen het is om een belg te helpen .......
|
Ik heb straks wel een setje 2e hands over ;)
|
Quote:
moet eigenlijk 2 nieuwe hebben linker en rechter |
Zijn nog nieuw te bestellen, maar daarvoor moet je rechtstreeks bij recaro zijn
|
ik heb niets meer jongens. had 1 nieuw set voor mijn eigen maar niet gebruikt.
Vandaar dat jetta mania ze nu heeft. groeten. En is hier nou echt veel vraag naar?? |
Toch wel, hoe vaak kom je wel geen Recaro interieurs tegen waarbij 1 of meerdere wangen niet meer lekker stevig zijn? Het slijt nu eenmaal en moet (best) vervangen worden voordat er nog meer schade ontstaat.
|
ja das ook wel weer zo.
ik zal is een visje uitwerpen. |
visje ...doe maar een net vol
|
Nee jongens even serieus. en meisjasss
Ik wil mij met alle plezier in gaan zetten om ze te krijgen. dus er is veel vraag naar. Ik zal er achter heen gaan. Zal wel weer per 20 of 40 st gaan , het is niet d ebedoeling dat ik straks met weet ik veel hoeveel blijf zitten. |
Ik heb vorig jaar bij de dealer het zitgedeelte besteld voor een Recaro edition stoel..was iets van 80 euro inkl. kwijt, hoes in de wasmachine gedaan en hij is weer als nieuw.
mvg, Micha |
kosten bij recaro 12,50 per wang ex btw en montage ..zal de mail ff op zoeken die ik trug kreeg .....
|
All times are GMT +1. The time now is 04:11. |