|
||||
|
||||
Kan die ook een chip maken voor een VR6 Kompressor(niet te duur)
|
|||
|
|||
Quote:
jij kent hem wel gerard |
|
|||
|
|||
uiteraard aanwezig
|
|
|||
|
|||
Quote:
nog enkele markt plaatsjes trouwens niemand die een club stand wil of zo ???? |
|
||||
|
||||
Heb je wel clubs uitgenodigd???
|
||||
|
||||
en misschien eens in contact proberen te komen met eigenaren van interessante (project)auto's (bijvoorbeeld een local als Sipke Veenstra?). Het is maar een tip, maar het kan wel uitnodigend werken om wat dikke projecten/auto's vooraf te kunnen presenteren.
|
||||
|
||||
Heb net met Marco(B&M Onderdelenshop) gepraat die zou ook komen zei die met de R32.
|
||||
|
||||
Inderdaad ,zoals Karen al zei ,er moet wel wat meer ruchtbaarheid komen voor deze meeting ,wil je veel mensen trekken!
Dus misschien een idee om eens een mailing te gaan doen naar verschillende clubs? Moet natuurlijk wel een succes worden dit! En misschien een flyer met meer info ! want die er nu is staat eigenlijk wat te weinig info op ,ik heb bijvoorbeeld kunnen regelen dat er een stand kan komen met een car audio expert eventueel i c.m een Db wedstrijd ,maar heb daarvoor nog steeds geen bevestigde reactie gehad van de organisatie van de meeting Dus bij deze ,gooi even wat actie erin zou ik zeggen!
|
||||
|
||||
Wij zullen er ook aanwezig zijn
Hoop dat de hele TS dan ook bij elkaar zal staan....?
|
|||
|
|||
Van de partij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mischien een stuk in het grootste huis aan huis blad van friesland. 225.000 stuks. de Leeuwarder Zaailand Krant. ga er wel deze week mee bezig..
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
alle clubs zijn uit genodigd als het goed is door audivwfreak ( edwin ) we hebben diverse mensen met leuke auto's /projecten een mail gestuurd veel vinden het een eer dus dat komt goed ook mensen met stands / intersante spullen hebben we aangeschreven we hebben ook al div stands maar er is nog plek voor het 1 of ander die mensen die wat weeten of stands willen kunnen bij mij of dik postma terecht wat betrefd stands e.d tel 0630405072 of 0622451884 flyer word aan gewerkt de mogelijkheid tot camping is zelfs aan wezig op een na bij gelegen camping parkeer ruimte is er zat ..we hebben van alle buuren rond de manege ruimte gekregen tot parkeeren verder is de beste reklame mond op mond Last edited by voklswien : 05-04-2007 at 15:37. |
|
||||
|
||||
mwah.. in een huis aan huis blad staan is ook niet verkeerd
|
|||
|
|||
Quote:
hebben wij ook aangedacht richard ... maar onss idee is dat of we wel de juiste doel groep zouden berijken |
|
||||
|
||||
Quote:
in de zin van?
|
|||
|
|||
Quote:
is geregeld bedankt kerel dus mensen er is wel degelijk actie ....wil je meer weten bel ons dan even met bovenstaande nummers Last edited by voklswien : 05-04-2007 at 15:35. |
|
||||
|
||||
Ja, ik bedoel; hebben jullie met Speed contact opgenomen en MIVW??
Zwolle heeft ook een behoorlijke club... Niet onverstandig om hun ook uit te nodigen, dit moet tenslotte een topmeeting worden!
|
||||
|
||||
Quote:
heel goed bezig mannen! toevallig die strakke blauwe bora uit drachten ook nog aangeschreven? anders probeer ik daar nog wel even contact te leggen! vind het zeker 1 van de toppers in Friesland.
|
||||
|
||||
Die met die black chrome velgen??
|
|||
|
|||
Ik kom ook wel ff kijken ...
|