|
View Poll Results: wat vindt je van Pro-fm? | |||
Polo 1 | 10 | 33.33% | |
Polo 2 Steilheck | 11 | 36.67% | |
Polo 2 Coupe | 8 | 26.67% | |
Polo 2f Steilheck | 1 | 3.33% | |
Voters: 30. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
je moet ook de hele dag luisteren .... een uurtje irriteerd inderdaad,maar een hele dag is goed te doen hoor ... |
|
||||
|
||||
Maar je hebt Italo en Italo
En dit zijn de wat latere die ik hoor : van die zeikerige nummers .. Mis de uptempo beats En die reclames .. zijn dat reclames uit de jaren 80 of begin 90 ? Lijken wel psies dezelfde Pro FM is toch wat gevarieerder |
|
||||
|
||||
Heb m nou ook anderhalve week op...
dacht gister heel even dat ie ging vervelen, maar vandaag toch weer niet!!! Eerste uur was inderdaad even doorbijten... maar dat weet iedereen die van Italo's houdt!
|
|||
|
|||
Quote:
"onze" Die Hard Italo freak is er ook !!! soundje weer hé ?? en vooral met die oude reklames erdoor heen ... ze draaien volgens mij gewoon de oude studiobanden uit 86/87 en verder ... |
|
||||
|
||||
das nou toevallig! gooi m net weer terug naar Noordzee FM...
t ging in eens vervelen!!!
|
||||
|
||||
Quote:
en dat hebben we (ik) nou net niet nodig!
|
||||
|
||||
Quote:
Zit Jerney Kaagman daar nog ? Draaiden ze te weinig Patrick Cowley op StadDen haag ? Jammer he .. toch maar een dagje langskomen dus : heb alles van m |
|
||||
|
||||
He Pino! Als jij nou beloofd dat je die man heel ver bij me vandaan houdt, kom ik (misschien) een dagje langs!!!
|
||||
|
||||
Langs kom je al genoeg broer Konijn .. je moet eens binnenkomen !!
Ik ken je verlanglijstje hoor : het eten is psies op jou afgestemd zodat ik meer heb Zijn er nog meer webradios het besnuffelen waard ? Jammer dat Arrow ClassicK Rock nooit lukt via het net |
|
||||
|
||||
Ik heb m op mn werk of op veronica of op classic fm.....ja ja zit wel verschil tussen maar het is helemaal afhankelijk van mn mood en of mijn collega's veel herrie maken!
|
||||
|
||||
En luisterd er nog iemand tegenwoordig?
Speciaal voor de freaks...iedere zondag avond "oldschool danceclassics"En ja daar zitten ook italo's tussen...
|
||||
|
||||
Zeker wel te pruimen deze zender!!. Net ff bij favorieten gezet. Ik luister meestal naar www.di.fm
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk luister ook ik naar me ouwe Golf 1 maat. Heb je em nog Gert?
Arjan |
|
||||
|
||||
Ja de Golf 1 staat al een poosje in de motteballen...
Vorig jaar eigenlijk echt geen tijd gehad wegens te druk met werken werken werken..... Nu werk ik echter partime voor een baas,en partime voor mezelf en daardoor heb ik weer wat meer vrije tijd.Ben dan ook zeker van plan om dit jaar weer wat meer te gaan doen met de 1 en weer eens wat evenementen te bezoeken.De 1 moet wel weer eerst opnieuw gekeurd/getaxeerd en verzekerd worden....das nog effe wat moeite.. Tsja DI daar kan ik nog niet tegenop kwa grootte...die gasten kunnen geloof ik 30.000 man tegelijk "bedienen"....Moet wel bijverteld worden dat ze zwaar worden gesponsoord door AOL en dat het bij de hele grote webradio's vooral om de centen draait.Maar eerlijk is eerlijk,DI is al erg lang bezig en een "instituut" Maar voor een uit de hand gelopen hobby station doe ik het wel aardig met zo'n 15.000 luisteraars per maand.