wie luistert er naar Pro-fm?
wie heeft er pro-FM aanstaan als ie achter de pc zit?
|
vertel... waar is dat te vinden?? of kom ik van een andere wereld?? `k ken da nie he!
|
Pro FM
Euh nou hier.... :D :D
Ben ik nu al de officiele vwsceneradio??? :idea: :D |
|
nee,iets anders staat er hier aan ...
www.dancenetfm.com Zorg tenminste nog voor een beetje gang op kantoor,want dit forum leidt me af,niet normaal ... |
Nou kwa audio kwaliteit kan ik die wel aan....;)
Ikheb alleen gekozen voor een bredere opzet,dus een breed scala van dance muziek gecombineerd in 1 mix.... Tis maar waar je van houdt,ik probeer met dit format iets anders te doen als andere webradio's.... |
die staat hier meestal ook wel aan Kruk@b vind het een goede zender via internet. Die andere ook wel eens maar niet zo gek vaak en hier op de zaak draait mijn college altijd een of andere ouwelullen zender
|
Er gaat idd niks boven Arrows Classick rock
Kan de zender van Gert niet tegenop maar is goede 2de Pro Fm geeft me zo vaak een flashback gevoel Old Disco rules !!! |
Freewave heb z'n naam maar gelijk omgedoopt zie ik ;) Heb het wel eens aan staan.
|
Is wel een grappige zender
|
Gheghe, draai in de auto nu steeds van die jaren 95, 96 gabber en rave muziek en meer van dat soort nummers van die tijd :) is best lachen als je relaxt aan het cruisen bent met gangetje 160 :D
|
Nou zoals het er nu naar uitziet komt gabber weer een beetje terug.
Hoor alweer wat happy hardcore achtige platen zo hier en daar...:) Maar inderdaad ..old disco is ook leuk! Probeer een leuke mix te vinden van oud en nieuw.We zijn behoorlijk gegroied de laatste maanden. De afgelopen maand luisterden ruim 14.000 mensen en hadden we 4000 bezoekers op de site. Het format begint dus aan te slaan..... :D Overigens in de nabije toekomst alleen oldschool disco/dance op zondag en inmiddels al draaiend,live progressive house op zaterdagavond :!: |
Dit postje heeft toch weer wat extra luisteraars opgeleverd,waarvoor dank! ik zou zeggen probeer het eens....en laat maar horen wat je er van vind.Voor de liefhebbers: Tweede kerstdag s'avonds Progressive house mixen,iedere zondag vanaf 20:00 alleen maar "oldschool danceclassics"
Fijne feestdagen allemaal! |
Even een vraag.. hoe kan ik bijv deze Pro FM vinden met mijn mediaplayer? Heb het wel eens geprobeerd op aanraden... maar lukte niet toen.. zet nu steeds mijn playlist weer een paar nummers terug ofzow, maar dan wordt je ook gek op het laatst.
|
heb em al... via de site dus.
|
Ik heb em ook maar aangezet... klinkt goed ;)
|
nog één ....
schijnt al jaren te bestaan .... www.radiostaddenhaag.nl (staat nu op,sinds dancenetfm er meer gestopt is .... :( ) |
Heb helaas geen radio op mijn werk.... :(
|
Jammer ...
Allemaal oude Italoos uit de 80'tiger jaren ... mijn tijd dus ... ;) |
Erg leuk : ken nog twee oprichters van Stad Den Haag toen het nog illegaal was in het weekend : Radio City
Italos zijn leuk maar een uur lang .. |
All times are GMT +1. The time now is 09:53. |