#21
|
|||
|
|||
Quote:
Idd tussen revisie en revisie zit ook verschil. Beunhaas of proffesioneel. Goed materiaal of niet. |
#22
|
|||
|
|||
ik vind de g lader ook geweldig hoor! Heb alleen het geld er niet voor om een nieuwe te kopen! En aangezien ik wel van knutselen hou dan lijkt het me leuk om de eaton eens te proberen. Keertje wat anders.... Maar feit is dat de g lader übergeil is!
|
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Als je van knutselen houdt dan moet je je g-lader houden. Dan kun je elk jaar knutselen toch |
#24
|
||||
|
||||
kijk ma eens op die link van lexo. staat bomvol info van de eaton..
bekend bedrijf in engeland volgens pitstop en clubpolo leden.. wil je goedkoop blijven ga je over op eaton wil je pk,s zou ik de turbo nemen. en dat je lader stuk loopt heeft ook te mkaken met je specificaties die de meeste hier niet weten! je reed met 1,5bar druk en dat met zowat alles orgineel.. gasklep inlaat en uitlaat.. da,s vragen om problemen.. mvg richard |
#25
|
||||
|
||||
eatons gaan echt wel langer mee, je moet gewoon zorgen dat die dingen niet meer als 15.000 toeren draaien, dan is er niks aan de hand en werken ze prima.
verder heb je eaton compressors in veel maten. ik heb ze al gezien van m15 tot m95 |
#26
|
|||
|
|||
Ik ben ook bezog om een Eaton op mijn 16V te bouwen, een M62 te weten.
Deze is een beetje over bemeten voor de motor maar ik heb er wel vertrouwen in. Ze zijn een stuk goedkoper en betrouwbaarder dan de G-lader. Dus je kan er nog eens 1 in elkaar draaien zonder al te veel pijn. Kijk gewoon naar de constructie van de twee, zegt genoeg toch? Eaton / rootsblower is toch een bewezen principe, en weer helemaal terug van "weggeweest". Zou het gewoon doen! |
#27
|
|||
|
|||
vind ik ook!
Maar heeft er nog iemand zo'n ding liggen die voor een schappelijke prijs van baasje kan ruilen?? Iemand op vw forum heeft er wel 1 maar daar hoor ik niks van.... |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
www.deboxer.nl in tilburg heeft ze op voorraad (nieuw) en ik dacht dat het niet duur was. Suc6
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#29
|
||||
|
||||
Quote:
prima maat toch voor een 16v? ik zou geen kleinere nemen. |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
Bij wie waren die dingen gereviseerd dan? |
#31
|
||||
|
||||
Quote:
Yepz er zijn helaas een hoop prutsers die goedkope zooi gebruiken, de helft maar vervangen, ....... en dan moeje er ook nog dik voor betalen ook..... G-lader is gewoon een mooi en super ding. Heb er zelf ook altijd probleemloos en met veel plezier mee gereden..... |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker prima, de M62 is geschikt voor 2.0 tot 3.0 liter motoren. Dus prima maat dacht ik ook. Wilde eerst een M45, maar vond deze toch net te klein. Beetje extra lucht kan nooit kwaad volgens mij. Een goede compressor heb je tussen de 300 á 400 euro. Scheelt een bom t.o.v. een nieuwe G-lader. Dusssss |
#33
|
|||
|
|||
Quote:
MRG, G-Force, De Leeuw..... Maar lag niet altijd aan de revisie, ook het "balans"-asje begaf het weleens! Of de lader is gewoon versleten, dit was de laatste keer! Lopen de dichtlijsten er zo uit.... |
#34
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks, heb ze gelijk een mailtje gestuurd! |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
Balansas gaat meestal kapot omdat het lager ervan vastloopt omdat die niet vervangen is met de revisie? En dichtlijsten die eruit lopen kan ook aan het soort lijsten liggen, goedkope zooi van de 50m rol Slijtage had bij de revisie al zichtbaar moeten zijn Oliekeeringen die eruit lopen komt ook vaak omdat er goedkope prut keeringen worden gebruikt Last edited by Jeroentjuh : 20-07-2006 at 18:23. |
#36
|
|||
|
|||
Quote:
Slijtage was ook al bij de revisie zichtbaar, maar heb het risico genomem omdat de lader nog zeer goed liep, was alleen te ver ingesleten en toevallig was de slijtgrens net bij de revisie! Lagertjes waren vervangen van het asje, alleen de astap hield het niet meer....Vandaar! |
#37
|
|||
|
|||
moet je je lader maar bij de juiste mensen reviseren zoals jd of ruud van het corrado forum g-force kunnen alleen maar knoeien prutsers is mijn mening he heb hun werk gezien
|
#38
|
||||
|
||||
Of Peter in België
|
#39
|
||||
|
||||
ik heb ook mijn g-lader vervangen voor een m64 compressor. Super geluid en ontzettend snel ( naar mijn mening) was mijn corrado toen. Maar na twee weken de poelie kapot,nieuwe laten maken ( 300 euro al met al),en toen liep de compressor zelf kapot.Al met al iets van 1800 euro lichter, en de compressor kon de ton in Maar wel een hoop lol gehad in die korte tijd dat ie het wel deed,haha
Maar goed, als jij de compressors voor 150 euro kunt krijgen, kun je er nog eens een verprutsen. Ik zou er zelf denk ik een turbo op monteren,want volgens mij kun je daar meer pk's uithalen. Maar goed, het blijft jouw keuze, en ik hoop voor je, dat je minder pech dan mij hebt!! |
#40
|
|||
|
|||
heeft er niemand meer een M45 liggen????
Heb er nog steeds geen gevonden, behalve voor de hoofdprijs! |