|
||||
|
||||
Velgen met banden verzenden
weet iemand een goede manier om velgen (13 inch) met banden erop te verzenden?
Bij tpg kost een pakketje (sind 1 juni) tot 10 kg: € 6,20 met de maximale afmetingen van 50 * 50 * 100....cm Geen idee wat een velg weegt want ik heb geen weegschaal hier. heb ik zelf wel even een weegschaal proberen te maken . Met een plank en een baksteen in het midden....met aan de ene kant van de plank één velg met band en aan de andere kant twee liter pakken met drinken . Maar toen kwam ik uit op 6 stuks. Dus ongeveer 12 kilo. Dacht dat het wel lichter zou zijn een velg Missschien iemand dei een logistiek bedrijfje weet ofzo? |
|
||||
|
||||
Moet jij de banden verzenden? En waar naar toe?
|
|
||||
|
||||
ja dat zou ik graag willen als dat ff kon .
Waar naar toe? ivm de privacy van de desbetreffende persoon wat de banden + velgen(!) wil ontvangen wil ik geen nadere adres gegevens verstrekken. Maar gewoon binnen nederland van zuid limburg naar haarlem. www.npd.nl (gls/nederlandse pakketdienst) eens uitgepluist...lijkt wel goedkoper...gaat niet per gewicht maar naar afmetingen. Maar snap het nog niet helemaal |
|
||||
|
||||
Al zou je het adres weten
|
||||
|
||||
IK zit namelijk op de vrachtwagen en door heel Nederland. Ik heb wel eens wat vaker wat opgehaald bij iemand en weggebracht naar een ander.(waar ik dan in de buurt zit ) Maar goed het was ook maar een vraagje.
Mvg, rene |
|
||||
|
||||
Naja ze moeten dus naar mij toe, dat is dus vanuit heerlen naar Haarlem of Den Helder.
|
||||
|
||||
Ik zit dus morgen in Heerlen en woensdag is Haarlem.
Dus ik wil wel voor postbode spelen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd handig zo'n Foum postbode |
|
||||
|
||||
helaas net te laat gelezen...ik heb er nog steeds twee die verzonden moeten worden
Twee zijn er al opgehaald...verzendideëen nog steeds welkom Enne tiefleger alvast heel erg bedankt voor het aanbod helaas gemist dus |
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN !
|
||||
|
||||
ik moet zeggen dat ze iig zo vet staan dat ik die hele klotereis alleen voor die laatste 2 bijna over zou doen...
maar we verzinnen wel wat om te versturen , iig bedankt voor het aanbod!