Velgen met banden verzenden
weet iemand een goede manier om velgen (13 inch) met banden erop te verzenden?
Bij tpg kost een pakketje (sind 1 juni) tot 10 kg: € 6,20 met de maximale afmetingen van 50 * 50 * 100....cm Geen idee wat een velg weegt want ik heb geen weegschaal hier. heb ik zelf wel even een weegschaal proberen te maken :D. Met een plank en een baksteen in het midden....met aan de ene kant van de plank één velg met band en aan de andere kant twee liter pakken met drinken :D. Maar toen kwam ik uit op 6 stuks. Dus ongeveer 12 kilo. Dacht dat het wel lichter zou zijn een velg :rolleyes: Missschien iemand dei een logistiek bedrijfje weet ofzo? |
Moet jij de banden verzenden? En waar naar toe?
|
ja dat zou ik graag willen als dat ff kon :D.
Waar naar toe? ivm de privacy van de desbetreffende persoon wat de banden + velgen(!) wil ontvangen wil ik geen nadere adres gegevens verstrekken.:D Maar gewoon binnen nederland van zuid limburg naar haarlem. :) www.npd.nl (gls/nederlandse pakketdienst) eens uitgepluist...lijkt wel goedkoper...gaat niet per gewicht maar naar afmetingen. Maar snap het nog niet helemaal :D |
Al zou je het adres weten ;)
|
IK zit namelijk op de vrachtwagen en door heel Nederland. Ik heb wel eens wat vaker wat opgehaald bij iemand en weggebracht naar een ander.(waar ik dan in de buurt zit ) Maar goed het was ook maar een vraagje.
Mvg, rene |
Naja ze moeten dus naar mij toe, dat is dus vanuit heerlen naar Haarlem of Den Helder.
|
Ik zit dus morgen in Heerlen en woensdag is Haarlem.
Dus ik wil wel voor postbode spelen. :D :D |
Quote:
Altijd handig zo'n Foum postbode :D |
helaas net te laat gelezen...ik heb er nog steeds twee die verzonden moeten worden
Twee zijn er al opgehaald...verzendideëen nog steeds welkom :D Enne tiefleger alvast heel erg bedankt voor het aanbod helaas gemist dus |
Quote:
:icon_spin AMEN ! |
ik moet zeggen dat ze iig zo vet staan dat ik die hele klotereis alleen voor die laatste 2 bijna over zou doen...
maar we verzinnen wel wat om te versturen :), iig bedankt voor het aanbod! |
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |