#1
|
|||
|
|||
Distribustie riem
Nvt
Last edited by Lesley : 20-10-2013 at 12:23. |
#2
|
|||
|
|||
wat voor type motor heb je dan????
|
#3
|
||||
|
||||
Je kan beter de motorcode opgeven...
In jou geval zal het denk ik KR of PL zijn. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Net of dat iets boeit bij de distributieriem.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#5
|
||||
|
||||
Ik woon niet in Zwolle maar wil het wel even voor je doen, moet je zondag zin hebben in een leuk ritje richting Alkmaar.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#6
|
||||
|
||||
mooi geregeld toch ?
|
#7
|
||||
|
||||
Moet je een stukje rijden voor over hebben.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal gesproken zou er verschil in zitten, bij een 16v dus blijkbaar niet En een 16v heeft toch een distributieketting? Last edited by GTD Special : 21-03-2004 at 10:04. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Een VR6 heeft een inwendig lopende ketting. 16Vtje gewoon riem (dikker dan 8v motoren) buitenlangs.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb geen pb gezien stuur nog eens aub.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#11
|
||||
|
||||
Anytime makker.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#12
|
||||
|
||||
Daar draait Allart z'n hand niet voor om
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#13
|
||||
|
||||
Nou, ongeveer alles zat tegen, duurde flink langer dan ik ingeschat had.
Stuurbekrachtigingspomp helemaal vastgerot. Alle bouten over het algemeen erg vast. Boutkop van waterpomppoelie stuk gedraaid. Distributiekap stuk en zo krom als een hoer. Merkteken op krukaspoelie niet erg duidelijk, maar na behandeling met staalborstel wel zichtbaar. Ontsteking moest ook nog gesteld worden, omdat de timing van de motor 2 tanden fout stond en dus ook het ontstekingstijdtip toen alles weer goed stond. Wel net op tijd klaar voor ik weer moest werken, en de wagen liep een stuk beter. Bougies zaten er trouwens ook los in en waren spierwit (super arm mengsel). Alleen zat er een raar dopje in het CO stelgaatje waardoor ik het mensgsel niet even wat rijker kon draaien.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear Last edited by Allart-Ghetta : 30-03-2004 at 20:56. |
#14
|
||||
|
||||
Life's a bitch, Allart!
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |