Distribustie riem
Nvt
|
wat voor type motor heb je dan????
|
Je kan beter de motorcode opgeven...
In jou geval zal het denk ik KR of PL zijn. |
Quote:
Net of dat iets boeit bij de distributieriem. |
Ik woon niet in Zwolle maar wil het wel even voor je doen, moet je zondag zin hebben in een leuk ritje richting Alkmaar.
|
mooi geregeld toch ?
|
Moet je een stukje rijden voor over hebben.
|
Quote:
:confused: :confused: Normaal gesproken zou er verschil in zitten, bij een 16v dus blijkbaar niet :rolleyes: En een 16v heeft toch een distributieketting? :rolleyes: |
Quote:
Een VR6 heeft een inwendig lopende ketting. 16Vtje gewoon riem (dikker dan 8v motoren) buitenlangs. |
Quote:
Ik heb geen pb gezien stuur nog eens aub. |
Anytime makker.
|
Daar draait Allart z'n hand niet voor om :D
|
Nou, ongeveer alles zat tegen, duurde flink langer dan ik ingeschat had.
Stuurbekrachtigingspomp helemaal vastgerot. Alle bouten over het algemeen erg vast. Boutkop van waterpomppoelie stuk gedraaid. Distributiekap stuk en zo krom als een hoer. Merkteken op krukaspoelie niet erg duidelijk, maar na behandeling met staalborstel wel zichtbaar. Ontsteking moest ook nog gesteld worden, omdat de timing van de motor 2 tanden fout stond en dus ook het ontstekingstijdtip toen alles weer goed stond. Wel net op tijd klaar voor ik weer moest werken, en de wagen liep een stuk beter. Bougies zaten er trouwens ook los in en waren spierwit (super arm mengsel). Alleen zat er een raar dopje in het CO stelgaatje waardoor ik het mensgsel niet even wat rijker kon draaien. |
Life's a bitch, Allart!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:58. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.