Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Distribustie riem (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1846)

Lesley 13-03-2004 13:44

Distribustie riem
 
Nvt

paulgti 14-03-2004 03:37

wat voor type motor heb je dan????

GTD Special 14-03-2004 17:52

Je kan beter de motorcode opgeven...

In jou geval zal het denk ik KR of PL zijn.

Allart-Ghetta 18-03-2004 13:15

Quote:
Originally Posted by GTD Special
Je kan beter de motorcode opgeven...

In jou geval zal het denk ik KR of PL zijn.


Net of dat iets boeit bij de distributieriem.

Allart-Ghetta 18-03-2004 13:16

Ik woon niet in Zwolle maar wil het wel even voor je doen, moet je zondag zin hebben in een leuk ritje richting Alkmaar.

sixpack 19-03-2004 19:17

mooi geregeld toch ?

niels_g60-power 20-03-2004 17:13

Moet je een stukje rijden voor over hebben.

GTD Special 21-03-2004 10:02

Quote:
Originally Posted by Allart-Ghetta
Net of dat iets boeit bij de distributieriem.

:confused: :confused:

Normaal gesproken zou er verschil in zitten, bij een 16v dus blijkbaar niet :rolleyes:

En een 16v heeft toch een distributieketting? :rolleyes:

Allart-Ghetta 22-03-2004 13:54

Quote:
Originally Posted by GTD Special
:confused: :confused:

Normaal gesproken zou er verschil in zitten, bij een 16v dus blijkbaar niet :rolleyes:

En een 16v heeft toch een distributieketting? :rolleyes:


Een VR6 heeft een inwendig lopende ketting.
16Vtje gewoon riem (dikker dan 8v motoren) buitenlangs.

Allart-Ghetta 22-03-2004 13:56

Quote:
Originally Posted by Lesley
Hey Allart heb je een PB gestuurd

Mvg Lesley


Ik heb geen pb gezien stuur nog eens aub.

Allart-Ghetta 29-03-2004 17:21

Anytime makker.

OakgreenVR6 29-03-2004 17:44

Daar draait Allart z'n hand niet voor om :D

Allart-Ghetta 30-03-2004 20:54

Nou, ongeveer alles zat tegen, duurde flink langer dan ik ingeschat had.
Stuurbekrachtigingspomp helemaal vastgerot.
Alle bouten over het algemeen erg vast.
Boutkop van waterpomppoelie stuk gedraaid.
Distributiekap stuk en zo krom als een hoer.
Merkteken op krukaspoelie niet erg duidelijk, maar na behandeling met staalborstel wel zichtbaar.
Ontsteking moest ook nog gesteld worden, omdat de timing van de motor 2 tanden fout stond en dus ook het ontstekingstijdtip toen alles weer goed stond.
Wel net op tijd klaar voor ik weer moest werken, en de wagen liep een stuk beter.

Bougies zaten er trouwens ook los in en waren spierwit (super arm mengsel).
Alleen zat er een raar dopje in het CO stelgaatje waardoor ik het mensgsel niet even wat rijker kon draaien.

OakgreenVR6 30-03-2004 21:06

Life's a bitch, Allart!


All times are GMT +1. The time now is 10:58.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.