|
||||
|
||||
Quote:
komt altijd weer van pas zoon mooie uitspraak
|
||||
|
||||
(chickenpok) Bergcup rijd van alles in rond (qua inhoud), maar qua vermogen ligt t vaak idioot hoog. Minimaal 100 pk per liter.. ongeblazen.. 11.000 rpm is ook geen uitzondering Ennuh: Image is nothing, Thirst is everything: Polo word 'in t algemeen' geschikter gevonden voor de bergcup dan Golf... heel gek
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind "Golf is for people, Polo isn`t" beter |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt door de superieure wegligging . Golf heeft de naam maar de Polo de prestaties |
|
||||
|
||||
wat een klets...polo is puur vanwege de grote...ze pakken van elk merk het kleinste model...
enne de polo is toch echt op de markt gekomen..voor de zogenoemde boodschappen vrouwtjes...hhaha |
|
||||
|
||||
Hier heeft nodig iemand een geschiedenisles nodig
T heeft echt niks gescheeld of de polo was het verkoopsucces geworden van volkswagen.... lijkt me vreemd om van elk merk het kleinste model te pakken als het grotere model een betere wegligging heeft.. Ze doen ook bergrennen met golfjes trouwens...en de mercedes 230 evo2 kan ik niet een klein model noemen
Last edited by Berserker : 25-01-2006 at 00:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
das appels met peren vergelijken... |
|
||||
|
||||
Heb er een videobandje vol van.... is inmiddels grijsgedraaid...
was er hier niet iemand die gevraagd had om oude rallyvideo's op DVD te zetten ? Ik heb de video's nu in huis...
|
||||
|
||||
Quote:
Zet een Polo naast een Golf 1 en ga ermee slalommen Kijken wie er eerder op zijn dak ligt |
|
||||
|
||||
Quote:
Jup, omdat de Golf te zwaar en onhandig was...
|
||||
|
||||
Quote:
met een slalom..geen van beide lijkt me polo is gewoon net dat beetje minder dan een golf.. polo is for people who can`t handle a golf |
|
||||
|
||||
Quote:
komop...een polo |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel goed ! Nu deze:
|
||||
|
||||
Quote:
Typ op Google "golf" in en zoek naar afbeeldingen; Wat vind ik;
|
||||
|
||||
Een pookknop !!
Ochnee...die waren zwart
|
||||
|
||||
What the fuck, maak geen r*k uit wat eerder op z'n dak ligt tijdens het slalommen, het feit ligt er dat zowel een Polo als een Golf in die "bergcup-outfit" vreselijk ruig is !!!!!!!
Geld trouwens ook wel voor andere merken auto's in dat soort outfits !!! (bv. RS2000, Merc EVO, maar toch wel VW wat de overhand heeft vaak ). Grtz.......... LRR Ps: Vooral deze is toch wel wreed: http://www.rennfotos.de/galerie/ber...SC_8768_jpg.jpg en deze: http://www.rennfotos.de/galerie/ber...SC_3494_jpg.jpg
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 26-01-2006 at 15:02. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
WOOOW dat ding dat ligt lekker , en het gaat egt met een rotvaart !!!!
ik doe ut ze niet na
|
||||
|
||||
Quote:
Die evo was destijds het kleinste model van mercedes.....