Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 08-08-2005, 23:21
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
Tjonge wat ben ik ff goed! Eerst rij ik in een spijl en dan voorspel ik ook nog eens je doel!

ik schrok er zelf ook van! Maar als je me nu even toestaat, dan kan ik Skywalker een pm sturen, kijken of ie nog tuinafval heeft dat ik voor hem weg kan brengen (ja ja, voor wat hoort wat)
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:22
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

ja nou heel veel plezier met het weg brengen van het afval, je verdient het van harte!!
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:23
hajee's Avatar
hajee hajee is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to hajee

Quote:
Originally Posted by scumbag
Lieve Hajee,

Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.....
lieve scumbag!
nou ja, volgens mij gaat het hier ten eerste over een vw(volksforum, dus dat klopt), en ten tweede als jij dat nou niet relevant vind om te vermelden , bijvoorbeeld omdat je daar elke dag in zit, of een of andere reden, dan kan dat zo zijn inderdaad "-in mijn ogen-" wat je zegt, dan moet je dat vooral niet melden, maar het kan zijn dat iemand dat wel post omdat die dat wel leuk of aardig vind om te vermelden toch? of het nou een phaeton is of een rit op een pony...
zo is het dus ook het geval met die T1 van K&k..
Zij vind het leuk om te vertellen, nou, ga je gang!
het is natuurlijk onmogelijk om een forum te vullen met onderwerpen die alleen jou aanspreken? (scumbagforum goed plan?)

Quote:
Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. ....
duidelijk. da's jouw mening, en natuurlijk mag je die ventileren, zou het zelf niet zo doen,
sterker nog als ik hier onderwerpen zie die me niet boeien, dan lees ik ze waarschijnlijk niet eens derhalve stoor ik me er ook niet aan,

Quote:
"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...

dus dat van die poezen heb je ook wel gelezen? ik meende hierboven iets te hebben zien staan over "irrelevant"
"niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum"
volgens mij heb ik daar geen commentaar gezien.. huh? dat hoort dan toch ook niet hier thuis?? daar erger je je dan blijkbaar weer niet aan..
dus eigenlijk gaat het niet over dat ritje in die T1, maar dat je je ergert over, citaat "ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat?"
da's dan duidelijk
maar je hebt gelijk : ik snap wat je bedoeld, maar ik begrijp je niet.
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:32
SplitBien's Avatar
Married to PC

het heet niet voor niks offtopic... er staan ook filmpjes van een hakkende split52, vind ik geweldig, zo niet dan kijk ik er niet naar...

Quote:
Originally Posted by hj
of een rit op een pony...

heb ook een paard, zal ik daar ook een (off)topic voor openen....

Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:35
hajee's Avatar
hajee hajee is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to hajee

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
heb ook een paard, zal ik daar ook een (off)topic voor openen....

doe maar!!
open ik een topic met m'n eerste kantkloscursuswerkstukje!
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:39
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie

Wie is die Scumbag eigenlijk?

Is dat een of andere psycho die hier met zn hatelijke en beledigende opmerkingen de boel komt verzieken, en denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie bij een VW dealer werkt, met zn paar postjes?
@Gert kun je die man niet bannen van dit forum? Hij heeft zowat de helft van de VASTE forumbezoekers al beledigd....Ja echt een aanwinst deze man, hoop dat zn moeder (hij zal nog wel thuiswonen) trots op m is!
Old 08-08-2005, 23:39
SplitBien's Avatar
Married to PC

kantkloscursuswerkstuk, hmmm klinkt interessant!
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:41
SplitBien's Avatar
Married to PC

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Wie is die Scumbag eigenlijk?

Is dat een of andere psycho die hier met zn hatelijke en beledigende opmerkingen de boel komt verzieken, en denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie bij een VW dealer werkt, met zn paar postjes?
@Gert kun je die man niet bannen van dit forum? Hij heeft zowat de helft van de VASTE forumbezoekers al beledigd....Ja echt een aanwinst deze man, hoop dat zn moeder (hij zal nog wel thuiswonen) trots op m is!

bwhhahahaahhahahahahahaha chris, geweldig! Lach, ondanks mijn spierpijn wegens het ongeluk, me compleet rot!!!!! Wat een grandioze reactie, ik print hem uit en hang hem boven mijn bed!
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 23:48
SplitBien's Avatar
Married to PC

Wie is er nou ff recht voor zijn raap..?? Heerlijk!! Geniet er gewoon van!
Nu kan ik met een "gerust hart" (alsof ik me hierom zorgen maakte nadat ik vandaag met de kever een ongeluk heb gehad) slapen.
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 00:08
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie

Ja nou dit is toch te erg voor woorden....had mn laatste post gedaan kom net boven om ff forum te checken, zie ik dit allemaal....vindt het echt te erg voor woorden, en dat zon figuur dan echt alleen maar beledigende dingen zegt
vindt ik niet normaal, kijk "scherp'' zijn okee, maar ronduit de botte boer uithangen dat kunnen we allemaal wel.
Zal morgen wel weer een gevat commentaar op komen van deze man, of zn moeder moet tegen m gezegd hebben dat het afgelopen moet zijn omdat de telefoonrekening te hoog wordt deze maand en dan moet ie nog meer autos gaan wassen bij de VW dealer...
Oh ja Scumbaggie dit heet ''wie zaait''
Old 09-08-2005, 00:40
volksaddiction's Avatar
volksaddiction volksaddiction is offline
Married to PC

hehehe, had gisteren de eerste 6 posts gezien......zijn er vandaag maar een stuk of 120 bij gekomen
Maargoed........de rit in de K&K doka is je namens mij van harte gegunt hoor

'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 00:43
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by skywalker
@rené: probeer eens iets te onderbouwen!

ey luuk.. wat zou ik moeten onderbouwen dan?
mijn "amen" op het berichtje van split52?

ben het gewoon 100% met hem eens, vandaar die "amen", wat zou ik verder moeten onderbouwen dan
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 07:43
Don's Avatar
Don Don is offline
VW Addict

Er zijn 2 vrienden....................lalalalalalalalla Daar zijn die 2 vrienden ............. lalalalalalalal. 2 dikke vrienden ..........
Old 09-08-2005, 09:07
scumbag's Avatar
VW Fanatic

Ha, kijk eens aan...altijd goed om te zien hoe de leden van de hechte vriendenclub die Volksforum heet, hun krachten bundelen om de eerste de beste dissident het zwijgen op te leggen.

Gert, kan ik een disciplinair berichtje van je verwachten?

Hoe dan ook, ik merk het al...meehuilen met de wolven in het bos, dat is de mores hier.
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 09:15
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

sow ey wat een leuke topic :frown:

dit is een van de redenen waarom volksforum.com niet 1 van mijn meest favoriete fora is, er staan wel geweldige topics op en veel mensen hier weten ook ehct ontzettend veel over vw en dat is natuurlijk helemaal geweldig.

Maar er zitten er hier ook die een beetje menen dat ze de vw god zijn en steeds maar op alles commentaar moeten geven en overal over lopen te zeiken.

(sorry meneer scumbag hoe oud ben je ongeveer? ik schat een stuk ouder dan de gemiddelde forum bezoeker aangezezien het toch wel een kwaal is van oude mensen om overal over te zeuren.)

als SABINE (niet Bien want ik ken haar niet) het toch leuk vind om dit te posten (en ik me ook best kan voorstellen) laat haar toch. Ik (en daarbij vele andere) vinden dit wel leuk voor haar en kunnne het waarderen dat zij iets toevoegt aan de waarde van dit forum.

Ik hanteer 1 gouden regel ivm met reageren op een forum, en dat is als het me niet aanstaat dan reageer ik er ook niet op, theeft toch geen nut dus je kunt het net zo goed laten.
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 09:31
Airtime's Avatar
Airtime Airtime is offline
Forum junkie

@ Schuimbek: Ik ben het deels met je eens, maar aan de andere kant vraag ik me af waar je jezelf zo druk over maakt. Ik heb onlangs in de VA-spijl gereden, vond ik ontzettend tof, heb een week lang met kramp in mijn bek rondgelopen omdat er zo'n grote grijns op zat... . Maar goed, ik vond het zelf niet nodig daar een heel topic over te starten. Maar als Sabine dat wel nodig vindt als ze in een t1 gereden heeft, laat haar dan! Post desnoods een reactie dat je het 'ietwat' overdreven vindt, maar laat het daarbij. Dit is nog steeds een vrij land (ik respecteer je mening over dit topic, de rustbukkert, etc) en je mag reageren waar je op wilt, maar je kan ook overdrijven.

Dit is mijn gedachte hierover en hier probeer ik het in dit topic verder ook bij te laten.
Old 09-08-2005, 09:33
stray cat's Avatar
stray cat stray cat is offline
Forum Newbee

Quote:
Ha, kijk eens aan...altijd goed om te zien hoe de leden van de hechte vriendenclub die Volksforum heet, hun krachten bundelen om de eerste de beste dissident het zwijgen op te leggen.

Gert, kan ik een disciplinair berichtje van je verwachten?

Hoe dan ook, ik merk het al...meehuilen met de wolven in het bos, dat is de mores hier.

Nou, je doet je naam wel eer aan...

Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles beter weet
én altijd het laatste woord moet hebben....

Je maakt je zelf niet echt populair hier, je ziet t....
je hebt de schapen al aan het dansen! En als Gert het leest kan je helemaal je bus inpakken...

Want die is nóg irritanter en weet alles nóg beter!!!!! :p
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 09:37
scumbag's Avatar
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Berserker
sow ey wat een leuke topic :frown:

dit is een van de redenen waarom volksforum.com niet 1 van mijn meest favoriete fora is, er staan wel geweldige topics op en veel mensen hier weten ook ehct ontzettend veel over vw en dat is natuurlijk helemaal geweldig.

Maar er zitten er hier ook die een beetje menen dat ze de vw god zijn en steeds maar op alles commentaar moeten geven en overal over lopen te zeiken.

(sorry meneer scumbag hoe oud ben je ongeveer? ik schat een stuk ouder dan de gemiddelde forum bezoeker aangezezien het toch wel een kwaal is van oude mensen om overal over te zeuren.)

als SABINE (niet Bien want ik ken haar niet) het toch leuk vind om dit te posten (en ik me ook best kan voorstellen) laat haar toch. Ik (en daarbij vele andere) vinden dit wel leuk voor haar en kunnne het waarderen dat zij iets toevoegt aan de waarde van dit forum.

Ik hanteer 1 gouden regel ivm met reageren op een forum, en dat is als het me niet aanstaat dan reageer ik er ook niet op, theeft toch geen nut dus je kunt het net zo goed laten.

Dan denk jij er precies het tegenovergestelde over als ik, Berserker. Waarschijnlijk zit ik nog niet op de 2 a 3000 posts omdat ik niet op ieder wissewasje reageer of mijn mening daarover klaarheb. Dat dat geen nut heeft, moge duidelijk zijn, maar het is en blijft een forum, waar je ook nog wel eens botsende inzichten en meningen tegen hoort te komen.

Je moet je schamen als je zegt dat ik niet mag reageren omdat bepaalde topics me niet bevallen. dat ik, met andere woorden, alleen maar hoor mee te juichen met iedere zin en onzin die hier achtergelaten wordt (en jij, samen met menig ander forum-lid verwart dit met het feit dat ik de starter van dit (deze?) topic beledig of een naar mens vind).

Als ik haar zou willen belédigen, had ik wel grover geschut tevoorschijn kunnen halen, maar dat is niet nodig. Aan haar huilerige reakties merk ik al dat mevrouw enige tegenwind niet gewend is.
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 09:43
scumbag's Avatar
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by stray cat
Je maakt je zelf niet echt populair hier, je ziet t....
:p

Staat ook niet bovenaan mijn prioriteitenlijstje, zwerfkat.

Flauw dat jullie Gert er aan zijn haren bij moeten slepen (...) om je recht te halen (Meester, Scumbag pest me!)
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 09:46
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Je moet je schamen als je zegt dat ik niet mag reageren omdat bepaalde topics me niet bevallen. dat ik, met andere woorden, alleen maar hoor mee te juichen met iedere zin en onzin die hier achtergelaten wordt (en jij, samen met menig ander forum-lid verwart dit met het feit dat ik de starter van dit (deze?) topic beledig of een naar mens vind).

uuh scumbag begrijp me niet verkeerd, ik zeg nergens dat je niet mag reageren met een andere mening, en dat je moet meelopen met de hele groep.

Ik zeg alleen dat het weinig zin heeft en ik daarom ook niet reageer als iets mij niet aanstaat (en alsk zou reageren iemand mee zou kwetsen).

Kijk jouw mening was dat jou de zgn Rat look niet aanstaat, ok dat is jouw mening en die respecteer ik....

Ik zou allang blij zijn om die t1 te hebben en zou hem denkelijk wel opknappen

maar waar het iedereen om gaat is dat jij tegen Sabine zegt dat je het beetje onzin vindt om te posten dat zij erin gereden heeft....

Sorry hoor als ik in 1 van mijn droom-auto's (930 turbo) gereden heb en er foto's van gemaakt heb, dan zal ik ze zeker posten, kzal er dan wel bijzetten "Niet geschikt voor ouwe lulle die graag zeuren over de toegevoegde waarde van deze topic."

Als sabine dat graag ost dan laat haar toch, ik heb ook mijn project gepost waarvan me moeder denkt dat het onzin is aangezien het een ouwe roestketel is die geen flikker waard is....

Laat iedereen gewoon zijn ding doen...
Reply With Quote
Reply

Posting Rules