:redface:
|
super!!
hajee heeft die nog rdw gekeurd togh? |
wow, dat ding is laaaaaaag! erg vet!
|
lijkt me tof om zo wat te gaan bijklussen :p:D
|
heeft hij nog plaats om iemand een paar klusjes te geven? kom ik wel af met froggy :);)
|
hehehe nee bien en ik doen die klussies wel.... :p :D Keine probleme! :)
|
echt kicken die T1 en laag is ie ja.................
vettttttttt |
Quote:
goed gezien dat jullie t zelf doen , dan houd je dat geld in ieder geval in de pocket en des te sneller kun je zo'n mooie spijl kopen ......... ;) groeten p@trick |
hehe nee we krijgen er geen geld voor, we helpen gewoon gratis.... :p
We krijgen ook zoveel terug van hun.... In de rat rijden beloont mij al enorm! :D :D :D |
ohh dat was ik; bien... Bob staat nog ingelogd..
|
heb het dan toch geprobeerd e ;)
|
nee heb je, ja kan je krijgen he? ;)
|
waar is kieft en klok te vinden? kunnen we ons gaan aanmelden als het niet te ver is :D
|
aanmelden? uhhhhhhh t'is een bedrijf dus aanmelden is lastig haha!
|
En die Kieft en Klok lachen het hardst....de kids stellen zich op in rijen van drie om hand- en spandiensten te mogen verrichten, met als niet geringe beloning het rijden in een rustbucket (en dan maar hopen dat er tijdens dat zuurverdiende ritje afgunstige blikken worden geworpen, waar dan uiteraard met een pokerface op gereageerd hoort te worden, want, O, o, o, wat is dat ding toch cool)....i think not.
|
Quote:
Ben je wel de enige hier die die Rustbucket niet mooi vindt...... :tongue: |
Quote:
idd, ik wou ook wel ff in rijden als beloning dat ik ze ff had mee geholpen :) |
ach.. jaloerzie hou je altijd wel... (nu gaat er waarschijnlijk iemand over de rooie).. :D
Die "rustbucket" is anders volgens vele errug vet en zeker weten errug snel!! Ennuh, bob en ik helpen iemand die ons ook heeft geholpen graag even mee. Maar goed, mensen gillen nou eenmaal al voordat ze het hele verhaal weten, spijtig. |
Quote:
RustBouquet zul je bedoelen.. |
Leuke car Bien, neem je hem mee naar AirMere!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:46. |