![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op Marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...ever%25252B1961 Lijkt me niet geheel een fris hok toe..maar ach is ook niet HEEL duur. Voor de liefhebbers van veel knutselen zullen we maar zeggen ![]() ![]() Last edited by Split52 : 07-08-2005 at 15:37. |
|
||||
|
||||
![]() Die is al verkocht is afgelopen week opgehaald bij kieft....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha.. ze zijn er vaak en dan krijg je van die inside-information ![]() Was het wat? Ziet er wel als redelijk veel werk uit.. wel wat van te maken denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Ja was wel wat voor een vette rat. Maar als resto veel werk bij de bestuurders kant moet een nieuwe bodemplaat,dorpel in, 4 nieuwe schermen,en hij waS rot bij het vouwdak op de hoeken dan. Maar die jongen die hem heeft opgehaald gaat hem resto maken dus ik heb hem veel succes gewenst....
|
|||
|
|||
![]() Is er ook bekend hoeveel hij heeft betaald? Ik woon namelijk zelf in Zweden en volgens mij hebben ze dat ding voor een habbekrats meegenomen uit Zweden. 1500€ is misschien weinig in Nederland maar voor dat geld koop je hier heel wat op kevergebied.
|
|
||||
|
||||
![]() 1500 euro... ach, als je het ervoor over hebt.... zat fiks wat werk aan..
|
|
|||
|
|||
![]() Er zat niet eens een motor bij. Lijkt me sterk dat ze er eens 1500:- SEK (=165 €) voor betaald hebben.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() wakker splitje? waarom deze niet-meer-bestaande advertentie van marktplaats uppen...
|
|
||||
|
||||
![]() OH HAHAHA Ik dacht dat het m'n eigen adv was.. stom!
|
|
||||
|
||||
![]() slotje dan maar..
|