Ragtop 1961
Op Marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...ever%25252B1961 Lijkt me niet geheel een fris hok toe..maar ach is ook niet HEEL duur. Voor de liefhebbers van veel knutselen zullen we maar zeggen :D:D |
Die is al verkocht is afgelopen week opgehaald bij kieft....
|
Quote:
Haha.. ze zijn er vaak en dan krijg je van die inside-information :D Was het wat? Ziet er wel als redelijk veel werk uit.. wel wat van te maken denk ik. |
Ja was wel wat voor een vette rat. Maar als resto veel werk bij de bestuurders kant moet een nieuwe bodemplaat,dorpel in, 4 nieuwe schermen,en hij waS rot bij het vouwdak op de hoeken dan. Maar die jongen die hem heeft opgehaald gaat hem resto maken dus ik heb hem veel succes gewenst....
|
Is er ook bekend hoeveel hij heeft betaald? Ik woon namelijk zelf in Zweden en volgens mij hebben ze dat ding voor een habbekrats meegenomen uit Zweden. 1500€ is misschien weinig in Nederland maar voor dat geld koop je hier heel wat op kevergebied.
|
1500 euro... ach, als je het ervoor over hebt.... zat fiks wat werk aan..
|
Er zat niet eens een motor bij. Lijkt me sterk dat ze er eens 1500:- SEK (=165 €) voor betaald hebben. :confused:
|
Up!
|
wakker splitje? waarom deze niet-meer-bestaande advertentie van marktplaats uppen...
|
OH HAHAHA Ik dacht dat het m'n eigen adv was.. stom!
|
slotje dan maar..
|
All times are GMT +1. The time now is 22:28. |