|
||||
|
||||
PICs or it didn't happen :P
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet iemand ze al had gemaakt,
maar ik heb een sticker in forza gemaakt van volksforum.com en wheel-whores.com denk dat er best wel mensen zijn met interesse in deze stickers in forza? :P zal ze vanavond wel ff in m'n winkel zetten op forza 4 dan post ik gelijk hier ff de zoektermen |
|
||||
|
||||
Owja... De Scirocco is er ook Kom maar op met die stickers trouwens |
|
||||
|
||||
Als je mijn stickers ofzo wilt zien
Zoek dan in de forza store op de gamertag: SvenGTI Staat nog niet veel op, maar probeer zoveel mogelijk te uploaden de komende tijd. De wheelwhores.com sticker staat er al wel op |
|
||||
|
||||
kleine collectie van mij
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
haha, toevallig inderdaad!
|
||||
|
||||
misschien een domme vraag,
maar hoe halen jullie die foto's uit forza naar je pc? dan kan ik ook wat van mijn auto's posten:P |
|
||||
|
||||
ideaal, ga het zo gelijk proberen :P
|
|
||||
|
||||
Hier ff een voorbeeld van mijn Wheelwhores.com sticker, als voorbeeld ff op m'n bora Last edited by Sven-GTI : 14-02-2012 at 11:31. |
|
||||
|
||||
Beetje domme vraag misschien, maar hoe leggen jullie ze zo laag?
Heb al veel settings geprobeerd, maar kom er niet echt uit... Of is het photoshop? :P |
|
||||
|
||||
Misschien leuk om een Volksforum club te openen?
Als dit niet al gedaan is? :P |
|
||||
|
||||
VWF is al wel gemaakt, van het VW-Forum!
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft mn broertje ook gehad. Hij kwam er ook achter door een mailtje dat hij zn wachtwoord etc had veranderd. Alleen had mijn vader ooit dat hotmail adres voor hem gemaakt en was die hacker vergeten mijn vaders mail te verwijderen. Mn broertje kon toen dus alsnog de ander zijn mail er uit donderen en zijn paswoord veranderen. Schijnt heel veel met FIFA te gebeuren. Ontzetttend veel mensen worden gehackt en dan proberen ze met die punten dingen te kopen voor fifa... |
|
||||
|
||||
Wooow, hoe de f*ck kom je aan zoveel cr?
|