Forza 4 Motorsport
Vandaag ff opgehaald :D
Hier alvast een pic Eerste indrukken zijn zeer goed :thumbup: Nog meer mensen die m al hebben? |
Ik ben ook nog aan het wachten op mijn LCE. Duurt ook allemaal zo lang :(
|
Eerste door mezelf aangeschafte auto :D
Ook deze aflevering helaas geen Euro front voor de MK1 :( |
GTI al klaar Arjan? :giggle:
|
:screwy: is onderweg................post is weer supersnel de laatste tijd
|
ik speel persoonlijk liever shift 2 dar kan je heel de golf 1 gti uitbouwen tot bergcup en motor upgraden, ophanging, velgen echt alles gewoon... En de cockpit is origineel of je kan hem racy maken met rolkooi e.d.
|
Quote:
Ik ben absoluut niet in de positie om hierom te lachen.... ......maar doe het lekker toch :D :D :D :D :D :D |
Quote:
Homokineet al van de aandrijfas? :tongue: |
Eerste indrukken zijn zeer goed, veel verbeterd t.o.v. 3!
|
Quote:
Dat komt wel goed, misschien zelfs de LS binnenkort wel in de beugels hiero ;) |
pff... toch maar eens ergens een goedkope xbox zien te scoren. Dit is het enigste nadeel van de PS3....Geen forza :shake:
|
zoo heb me Golfje Gti alweer beetje opgeleukt! kunnen we niet met ze alle een club aanmaken ? mn Gamertag is Cloontje
|
Zo. :D
|
Quote:
heb je toegevoegd zal je binnenkort ff voor de club uitnodigen ! kunnen we Vw clubje beginnen ;) |
jongens ff een vraagje!
als ik Car soccer wil spelen zegt ie : je hebt het geselecteerde circuit niet geinstalleerd. verlaat de lobby en installeer het circuit of vraag de host om en ander circuit te selecteren. ik heb disc 2 al gewoon geinstalleerd dus waar zal het aan liggen? Gr Michael |
Ik heb ook al een clubje gemaakt, maar die is altijd aan te passen naar VF
wensen uiteraard :thumbup: Cloontje staat er al bij ;) Zal als ik thuis ben de anderen ff toevoegen |
Quote:
Kan zijn natuurlijk dat de host n circuit heeft geselecteerd uit een pre-order pakket of zo... Zeg ook maar wat :D @ Vlammende: Hoe kun je fotos maken met meerdere auto's? |
Quote:
ja maar als ik em zelf host dan zegt ie het ook ! dat is het rare juist kan jij hem bijvoorbeeld wel spelen ? |
Kan nu ff niet kijken, want ben niet thuis ;)
|
@Sponzer,
In een private race ff op een paar leuke plekken stil staan en dan de replay opslaan en daaruit de foto's maken! |
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |