|
||||
|
||||
natascha
halloow mensen
zal me dan ook maar eventjes voorstellen hier ik ben natascha ben 23 jaar en ben de frau van der knedel16vweber heb een zoontje van 4 en eentje op komst en heb ook een passie voor mooie GTI-jes en natuurlijk ook andere vag moddellen heb zelf een mk1 GTI in maak natuurlijk bekend onder http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=57747 project lady`s ride ga ook vaak mee naAR de meetings. gr natas Last edited by natascha : 05-11-2009 at 16:41. |
|
||||
|
||||
Welkom,
golf: shocking pink. das weer eens wat anders. (tip: het woordje NA even vervangen voor NAAR, het staat een beetje dubbelzinnig zo ) (edit: tering hey, das een beste klappert geweest, ik ga het topic ff verder lezen om erachter te komen wat je nou precies "onder de kont hebt") Last edited by 1982kameiX1 : 05-11-2009 at 16:42. |
|
||||
|
||||
Welkom! gaat een hele mooie GTI worden!
|
||||
|
||||
Quote:
daarom heet het dus : project lady`s ride |
|
||||
|
||||
Quote:
thnx |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk ik ook! |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Had een tijdje geleden het topic over de crash al gelezen, heel jammer zeg. Maar goed dat jullie weer druk in de weer zijn met het nieuwe project!
|
||||
|
||||
welkom komt wel goed met die (nep)GTI
|
||||
|
||||
welkom! schrok erg van de foto's van het vorige mk1'tje, maar gelukkig is er een opvolger! succes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
hij is al bijna klaar hij loopt in ieder geval al hoop er in december al weer de weg mee op te kunnen maar ja eerst ff omkeuren rdw |
|
||||
|
||||
Quote:
nu nog wel dalijk gewoon GTI op kenteken |
|
||||
|
||||
Heb de foto's van de GTi's gezien...erg pijnlijk!
Wilde ik toch ff zeggen hier...
|
|||
|
|||
na 1.5jaar mag dat nog steeds hoor
|
|
||||
|
||||
Welkom hier! Ben benieuwd naar je voltooide GTI!
|