natascha
halloow mensen :D
zal me dan ook maar eventjes voorstellen hier :thumbup: ik ben natascha ben 23 jaar en ben de frau van der knedel16vweber :thumbup: heb een zoontje van 4 en eentje op komst ;) en heb ook een passie voor mooie GTI-jes en natuurlijk ook andere vag moddellen heb zelf een mk1 GTI in maak :D natuurlijk bekend onder http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=57747 project lady`s ride :cool: ga ook vaak mee naAR de meetings. gr natas |
Welkom,
golf: shocking pink. das weer eens wat anders. :D (tip: het woordje NA even vervangen voor NAAR, het staat een beetje dubbelzinnig zo ;) ) (edit: tering hey, das een beste klappert geweest, ik ga het topic ff verder lezen om erachter te komen wat je nou precies "onder de kont hebt") |
Welkom! gaat een hele mooie GTI worden!:thumbup:
|
Quote:
:D daarom heet het dus : project lady`s ride :cool: |
Quote:
thnx :thumbup: |
Quote:
Denk ik ook! |
Welkom hier!
Had een tijdje geleden het topic over de crash al gelezen, heel jammer zeg. Maar goed dat jullie weer druk in de weer zijn met het nieuwe project! |
welkom:thumbup: komt wel goed met die (nep)GTI;);)
|
welkom! schrok erg van de foto's van het vorige mk1'tje, maar gelukkig is er een opvolger! succes!
|
Quote:
hij is al bijna klaar:D hij loopt in ieder geval al hoop er in december al weer de weg mee op te kunnen maar ja eerst ff omkeuren rdw ;) |
Quote:
nu nog wel dalijk gewoon GTI op kenteken:D |
Heb de foto's van de GTi's gezien...erg pijnlijk! :(
Wilde ik toch ff zeggen hier... |
na 1.5jaar mag dat nog steeds hoor ;)
|
Welkom hier! Ben benieuwd naar je voltooide GTI! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 19:23. |