|
||||
|
||||
Hoe wisselen we de achterwielen bij een verlaagde t2a???
Dag fijne mensen, ik ben in het bezit van een verlaagde t2a bus van '71 en wil hier andere velgen onder monteren, maar krijg de oude er niet eens meer onder vandaan...Hoe lossen jullie dat op met jullie bussen? Het zal toch ook wel eens voor komen dat je onderweg een wiel moet wisselen??Gr. mattijs
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had hetzelfde toen ik die van mij 3 tandjes lager legde. je moet eerst de bus op krikken en dan met een schaarkrikje de achterwielophanging naar beneden krikken. evt. je band leeg laten. Suc6. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Maare plaats eens een foto van de bus, kben wel benieuwd.... Welkom trouwens hier...
|
|
||||
|
||||
m verhoge
mis kun je m net er langs hale ik heb er geen ervaring mee
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm, dus je hebt twee krikken nodig om 1 wiel te vervangen? Het nut van verlagen ontgaat mij nog steeds (steeds meer) Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Nuttig is het niet, het ziet er gewoon retecool uit! |
|
||||
|
||||
Haha ja ik had na het snowboarden wat last van m'n knie...en zodoende ben ik er samen met de fysiotherapeut toe gekomen die bus te verlagen, teneinde de instap te vergemakkelijken!!!Maar ik merk al dat het inderdaad even met twee krikken kloten wordt...Heb er nu 14 inch onder zitten, heb nog 15 inch velgen maar die gaan het er niet gemakkelijker op maken waarschijnlijk Bedankt voor de reacties en fijne paasdagen!!!
Last edited by mattijs : 16-04-2006 at 13:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je het cool vind dat je bus eruit ziet alsof er 3 kuub in ligt, dan gooi je er toch gewoon 3 kuub zand in Quote:
Ben jij zo´n klein mannetje dan? Greetz Ron
|
||||
|
||||
Ach, zo'n bus is gewoon te fraai om op standaardhoogte te houden...Maar gelukkig zijn er zat mensen die het daar niet mee eens zijn, dan blijf je vergelijkingsmateriaal houden hahaha!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
't is een camper, geen kiepwagen |
|
||||
|
||||
hoe groter de diameter en hoe platter de band hoe gemakkelijker het gaat is mijn ervaring, maar als de velg weer breed wordt dan wordt het weer lastiger... Maar een koevoet wil ook wel werken, even een goed punt opzoeken!
|
||||
|
||||
Quote:
Originally Posted by Frieser Nuttig is het niet, het ziet er gewoon retecool uit! Als je het cool vind dat je bus eruit ziet alsof er 3 kuub in ligt, dan gooi je er toch gewoon 3 kuub zand in Quote: Originally Posted by Luuk Als hij verlaagd is stap je makkelijker in Ben jij zo´n klein mannetje dan? Greetz Ron Ron toch.................volgens mij zit je op het verkeerde forum , forum van de LVWCN is denk ik meer jou ding...............hahahahahahhahaaa Greeets Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
AAAAAHhhh nee! Kijk, bij de LVWCN vinden ze dat origineel MÓET, en ik heb een hekel aan moeten! Hier vind ik het leuk af en toe eens wat tegengewicht te geven, omdat men hier ook vind dat iets moet....., verlagen. Beide instellingen zijn even kortzichtig, en daar zit ik lekker mee te klooien Matthijs geeft al aan dat het leukste is als er verschillen zijn greetz Ron
|
||||
|
||||
Van mij kan een bus niet leip genoeg, ik heb serieus na zitten te denken om mijn bus te verhogen maar ben bang dat er teveel nadelen aan zitten.... dus daarom eerst maar eens verlagen
|
|
|||
|
|||
Quote:
ben je weer bezig jaaaah |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeeej maatjen! Gun mij ook eens een hobby Greetz Ron
|
|||
|
|||
sorry mensen ik was hem even uit het oog verloren en hij is weer met z'n anti verlagen bezig...zie ik je vrijdag bij de vergadering ?!?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik maar niet op een laag stoeltje moet zitten wel ja Greetz Ron
|
||||
|
||||
ehhh.... de Anti Verlaag Wagen Club jaarlijkse vergadering ofzo?
|