|
||||
|
||||
onderdelen corrado/golf 1 update 13/02
corrado
2 achterste schroefpoten voor corrado (dus vermoed golf 2/3,jetta ook) 25€ verlagingsset fk -40mm rondom in goede staat, enkel 1tje bovenaan gaatje in de schroefdraad door boor, niets ernstigs (zal er fotos van nemen) 35€ spiegels corrado zonder glas, zijn te herspuiten 7€/stuk kofferpompen 2 stuks 3€ schakelknop 5€ logos corrado 4€ logo 16v 12€ tankkleppen 5€ knippers en mistlichten samen 35€ stuurkolomen 10€ sigarettenaansteker, boxkap en hendel 5€, rest 1€ alles 1€ alles 5€ alles 25€ golf 1 stuurtje 15€ kofferklep golf 1 slechte staat 10€ lx embleem en achterlicht 10€ rest 5€ tacho golf 1 35€ tacho golf 1 mfa 60€ tacho golf 35€ tacho met rsl opkleef 25€ (niet zeker van werking omdat klokje nogal raar uitziet maar niet tevreden, geld terug ) spiegels 5€/stuk benzinestop + sleutel 10€ af te halen in Damme tegen Brugge of kan opgestuurd worden Last edited by dubster.be : 12-10-2011 at 06:33. |
|
||||
|
||||
... je hebt dus alleen maar één speakerkapje voor Corrado?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
helaas wel, zou kunnen dat er hier nog eentje ligt maar ben het niet tegen gekomen helaas... |
|
||||
|
||||
als je hem alsnog vind, denk dan ff aan mij... thnx!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
doe ik, moet nog een heleboel andere onderdelen fotograferen en kijk dan effe verder groeten |
|
||||
|
||||
heb je de tweede helft ook van de gti spoiler? en is het originele?
|
|
||||
|
||||
Quote:
is dacht ik de originele ja, zal het even nakijken 2de helft niet meer |
|
||||
|
||||
past die verlagingsset op een golf 1 ?
en kan het opgestuurd worden naar Nederland ? |
|
||||
|
||||
Quote:
past niet op golf 1 helaas kan wel verstuurd worden |
|
|||
|
|||
die verlagingsset zou ook op passat 35 i passen?
Zo ja verkocht. |
|
||||
|
||||
volgens mij zal dit (helaas) niet passen, misschien weet iemand hiervan meer?
|
|
||||
|
||||
zijn de steenslag kapjes Golf 1 links en rechts achter?
|
||||
|
||||
Quote:
ja hoor, diverse liggen ondertussen up, nieuwigheden toegevoegd |
|
|||
|
|||
ik heb wel intrese in de orginele tellerklok met toerenteller voor golf1 versturen naar nl mogelijk? gr stefan
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeker hoor, onderdelen kunnen gerust verstuurd worden pb me maar als je wil groeten |
|
|||
|
|||
Stuurkolom ook voor Golf 1? Hoe staat het met speling? En waar op te halen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
voor golf 1 niet liggen helaas groeten |
|
|||
|
|||
het ronde koplamp, hoeveel kost dit?
en deze past tog op een golf 1 cabrio van 1992 eh? en ik heb is een vraagje; heb je toevallig nog veiligheidsgordels voor de bestuurderskant, het is voor een golf 1 cabrio |
|
||||
|
||||
Quote:
5€, verzenden mogelijk gordels helaas niet liggen pb me maar als je interesse hebt in de koplamp patjetta, gelieve me even je mailadres te pb'en, krijg men pb hier niet doorgestuurd... Last edited by dubster.be : 22-03-2011 at 22:36. |
|
||||
|
||||
up
|