onderdelen corrado/golf 1 update 13/02
corrado
2 achterste schroefpoten voor corrado (dus vermoed golf 2/3,jetta ook) 25€ verlagingsset fk -40mm rondom in goede staat, enkel 1tje bovenaan gaatje in de schroefdraad door boor, niets ernstigs (zal er fotos van nemen) 35€ spiegels corrado zonder glas, zijn te herspuiten 7€/stuk kofferpompen 2 stuks 3€ schakelknop 5€ logos corrado 4€ logo 16v 12€ tankkleppen 5€ knippers en mistlichten samen 35€ stuurkolomen 10€ sigarettenaansteker, boxkap en hendel 5€, rest 1€ alles 1€ alles 5€ alles 25€ golf 1 stuurtje 15€ kofferklep golf 1 slechte staat 10€ lx embleem en achterlicht 10€ rest 5€ tacho golf 1 35€ tacho golf 1 mfa 60€ tacho golf 35€ tacho met rsl opkleef 25€ (niet zeker van werking omdat klokje nogal raar uitziet maar niet tevreden, geld terug :thumbup: ) spiegels 5€/stuk benzinestop + sleutel 10€ af te halen in Damme tegen Brugge of kan opgestuurd worden |
... je hebt dus alleen maar één speakerkapje voor Corrado?
|
Quote:
helaas wel, zou kunnen dat er hier nog eentje ligt maar ben het niet tegen gekomen helaas... |
als je hem alsnog vind, denk dan ff aan mij... thnx!
|
Quote:
doe ik, moet nog een heleboel andere onderdelen fotograferen en kijk dan effe verder groeten |
heb je de tweede helft ook van de gti spoiler? en is het originele?
|
Quote:
is dacht ik de originele ja, zal het even nakijken 2de helft niet meer |
past die verlagingsset op een golf 1 ?
en kan het opgestuurd worden naar Nederland ? |
Quote:
past niet op golf 1 helaas kan wel verstuurd worden :thumbup: |
die verlagingsset zou ook op passat 35 i passen?
Zo ja verkocht. |
volgens mij zal dit (helaas) niet passen, misschien weet iemand hiervan meer?
|
zijn de steenslag kapjes Golf 1 links en rechts achter?
|
Quote:
ja hoor, diverse liggen ondertussen up, nieuwigheden toegevoegd :thumbup: |
ik heb wel intrese in de orginele tellerklok met toerenteller voor golf1 versturen naar nl mogelijk? gr stefan
|
Quote:
zeker hoor, onderdelen kunnen gerust verstuurd worden pb me maar als je wil groeten |
Stuurkolom ook voor Golf 1? Hoe staat het met speling? En waar op te halen?
|
Quote:
voor golf 1 niet liggen helaas groeten |
het ronde koplamp, hoeveel kost dit?
en deze past tog op een golf 1 cabrio van 1992 eh? en ik heb is een vraagje; heb je toevallig nog veiligheidsgordels voor de bestuurderskant, het is voor een golf 1 cabrio |
Quote:
5€, verzenden mogelijk gordels helaas niet liggen pb me maar als je interesse hebt in de koplamp patjetta, gelieve me even je mailadres te pb'en, krijg men pb hier niet doorgestuurd... |
up
|
All times are GMT +1. The time now is 17:06. |