Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-03-2005, 11:27
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Smile vast is vast + brandstofleiding

Jeejtje gister de golf 6cm naar benede gegooigd, maar die bouten van de achterdempers waren met geen mogelijkheid los te krijgen, die zijn al 22 jaar niet losgeweest denk ik, we hebben echt moeten slijpen en daarna uitboren, nieuwe bouten geplaatsen (nu ingesmeerd met koper vet :biggrin: ) Jaja in wolfsburg weten ze wel wat vast is...
Hebben vast wel meer mensen gehad!?

Maar goed, moet even (alle) brandstof leidingen vervangen, nu kan ik daar redelijk goedkoop aan komen, maar hoeveel meter heb ik daar voor nodig??

Alvast bedankt,
Reply With Quote
  #2  
Old 24-03-2005, 11:46
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 880
Default

Als je er handig in bent met dat uitboren en slijpen, breng ik mijn cabrio ook ff bij je langs:biggrin: :biggrin: :biggrin: , heb er zelf namelijk weinig zin in!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #3  
Old 24-03-2005, 12:45
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Hahaha, nou het is bij mij wel gelukt, maar toch ook wel met een groot risico was ook al op zoek naar nieuwe dempers voor van achter, omdat ik dacht dat die bouten er nooit meer uit zouden komen duitse degelijkheid
Reply With Quote
  #4  
Old 24-03-2005, 17:25
TimMK1's Avatar
TimMK1 TimMK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 841
Default

Haha ja dat was me een groot avontuur he guust! Zijn er drie avonden mee bezig geweest
Reply With Quote
  #5  
Old 24-03-2005, 17:42
peter139's Avatar
peter139 peter139 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2004
Posts: 216
Default

Wat wel wil helpen is de brander erop en dan net zo lang verhitten totat ie roodgloeiend is. Dan draaien. Hiermee heb ik al de meest roestige en onmogelijke construkties losgekregen het werkt goed. Tip 1: doe wel handschoenen aan want je gereedschap wordt ook goed heet. Tip 2: zet water klaar voor het geval dat het toch mis gaat.
Ik zie dat je het al voorelkaar hebt gekregen.
Reply With Quote
  #6  
Old 24-03-2005, 17:55
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Zelfs de brander hadden we er bij gehad was echt een hardnekkige kerel hoor
Reply With Quote
  #7  
Old 30-03-2005, 17:34
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

nouhou!! iemand weet toch wel hoeveel meter ik daar voor nodig heb????
Reply With Quote
  #8  
Old 30-03-2005, 20:24
menno menno is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 203
Default

Quote:
Originally Posted by SpiderClass
nouhou!! iemand weet toch wel hoeveel meter ik daar voor nodig heb????


ff met een touwtje langs je oude leidingen gaan,lengte van het touwtje meten plus een beetje extra...en voila :biggrin:
Reply With Quote
  #9  
Old 31-03-2005, 10:12
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Het is toch maar 1 leiding van je benzine tank naar je blok of niet !?
Reply With Quote
  #10  
Old 31-03-2005, 10:39
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Quote:
Originally Posted by SpiderClass
Het is toch maar 1 leiding van je benzine tank naar je blok of niet !?


Ja, idd.

En natuurlijk ook weer 1'tje terug (pers en retour)
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote
  #11  
Old 31-03-2005, 10:43
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Anders moet je ff een touwtje leggen langs de benzineleidingen en daar nog eens 1 a 2 meter bij optelt heb je zeker genoeg ( mocht je bv een stukje 'verminken')
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote
  #12  
Old 31-03-2005, 20:59
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 880
Default





Nou ik kan je vertellen dat ik het zelfde probleem had als jou met die schokbrekers achter, zoals ik al eerder schreef. Ben er zaterdag toch maar met veel tegenzin aan begonnen, maar ja het resultaat mag er dan ook zijn dacht ik zo. Heb de schokbrekers achter aan de onderkant aan gort geslepen en toen de bout doorgeslepen was de makkelijkste oplossing. Nieuwe bouten met kopervet er in gezet.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum