![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb sinds een paar weken een golf 2 1.3 Hk voor erbij.
Nu heb loopt hij al vanaf het begin niet zo als het hoort. als de motor koud is en stoot deze heel erg. het is net of deze op 3 cilinders loopt maar als ik de bougie kabels 1 voor 1 los trek gaat hij bj aleemaal anders lopen dus het lijkt erop dat dit niet het geval is. als ik dan eenmaal aan het rijden ben doet hij het na ongeveer 2 km meestal gewoon goed. Maar soms begint hij als de motor warm is weer te vervelen. hij begint dan te schokken en wil afslaan. De auto trekt dan ook helemaal niet alleen als ik hem ver in toeren door stamp doet hij het goed. als ik dan overschakel valt hij weer terug en duurt het even voor de auto oppakt. ik dacht eerst dat het aan de ontsteking lag maar begin hier toch sterk aan te twijfelen. reeds vervangen :: rotor Verdelerkap contaktpunten. wat zou het probleem kunnen zijn?? alvast bedankt. Joey
|
||||
|
||||
![]() is de voetpakking van de carb nog wel dicht?
Heb ik ook gehad dat hij af en toe goed liep maar meestal beroerd. Eventjes wat remreiniger er op spuiten en kijken of hij reageerd. Succes |
|
||||
|
||||
![]() bij de basis beginnen:
-Voetpakking -Vacuumslangetjes -Bougies op kleur beoordelen
|
||||
|
||||
![]() Vuil in de carburateur?
|
|
||||
|
||||
![]() bougie's zijn pik zwart als ik ze eruit draaien ook nat lijkt wel of hij te veel benzine krijgt.
als ik de auto nu laat lopen valt hij uit aleen als ik veel gas geef begint hij te stoteren en toert dan na een keer op 6 stoten wel op.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() succes!
|
||||
|
||||
![]() Zwart en nat is te rijk en hij verzuipt zo te horen.
Met de co schroef kan je benzine regelen. Maar zorg eerst dat de vacuumbende in orde is.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb/had beetje gelijkwaardig probleem.
Bij mij pakte die ook heel slecht op, zeker nadat die een tijdje stil had gestaan. Carburateur revisie setje gekocht, de diverse membramen vervangen en toen ging die weer als een zonnetje.