|
||||
|
||||
Bekende Jetta te koop op MP
|
||||
|
||||
He dat is mijn oude jetta ,Is ook bijna geen vergissen mogelijk , mijn oude foto's staan er zelfs nog bij
Zitten alleen geen gele koni's onder ,maar een Fk setje Hij is wel een stukje gezakt met de prijs trouwens , stond eerder te koop voor 2250 op speurders bij dezelfde eigenaar . Kleine plekjes zaten er toen bij mij ook al op ,alleen zullen die er niet beter op zijn geworden denk ik , als hij ze niet heeft laten bijwerken Op de wielen na eigenlijk nog best wel een vette bak
|
|||
|
|||
haha ja ik had m ook al gezien moest even 2 keer kijken maar de laatste paar foto's hadden wel een erg bekende schuur en andere auto's
|
||||
|
||||
Hier staat ie nog een keer op MP
|
||||
|
||||
Quote:
Auto vond ik altijd erg vet (weet niet wat de stand van zaken nu is als die ook jou foto´s gebruikt) maar die wielen zijn geen gezicht....
|
||||
|
||||
Quote:
Iid jammer van die wielen ,maar die zijn er zo onder uit Maar laten wehet over de staat zo zeggen , hij is wel minder rood dan toen ik m had (maar ik mag natuurlijk ook graag even poetsen ) en de km stand zal ondertussen de 450.000 ook gepaseerd zijn ........
|
||||
|
||||
Blijft echt een superauto hoor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
450,000 kmetjes al gepaseerd....
|
||||
|
||||
Gisteren stond er bij deze advertentie nog een mooie golf 1 diesel te koop. Dat was ook een mooi ding. Handelaar, of deze ingeruild op de golf.
Verder mooi wagentje. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waren/zijn beide van dezelfde eigenaar
|
||||
|
||||
Quote:
staat in advertentie: 254.325 km .......... |
|
||||
|
||||
Dat is waarschijnlijk wat er op de teller staat , er is toen namelijk een andere teller ingekomen ,met toerenteller , je moet er onge 195.000 km bijoptellen .....
|
||||
|
||||
alleen die kofferdeksel is het geld al waard hahaha toch wietse
geen gekke auto
|
|||
|
|||
Quote:
Zo zie je maar dat de NAP-check geen flikker waard is dan # Kilometerstand: # 134.562 km Met netjes het logotje en groene vinkje |
|
||||
|
||||
Quote:
Die Napcheck hoordebij de golf 1 die eerst in de advertentie stond Hij heeft de golf 1 verkocht en de advertentie weer gebruikt voor de jetta . @sdi-tje , niet alleen de kofferdeksel ,maar ook de achterbumper komt bij jouw weg