Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Bekende Jetta te koop op MP (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79892)

Larsv5 11-01-2011 19:57

Bekende Jetta te koop op MP

Als ik me niet vergis tenminste...... :shake:

http://link.marktplaats.nl/411669346

jettaracing 11-01-2011 20:02

He dat is mijn oude jetta :thumbup: ,Is ook bijna geen vergissen mogelijk , mijn oude foto's staan er zelfs nog bij :rolleyes:

Zitten alleen geen gele koni's onder ,maar een Fk setje ;)

Hij is wel een stukje gezakt met de prijs trouwens , stond eerder te koop voor 2250 op speurders bij dezelfde eigenaar .

Kleine plekjes zaten er toen bij mij ook al op ,alleen zullen die er niet beter op zijn geworden denk ik , als hij ze niet heeft laten bijwerken :(

Op de wielen na eigenlijk nog best wel een vette bak :D

jetta91 11-01-2011 20:02

haha ja ik had m ook al gezien moest even 2 keer kijken maar de laatste paar foto's hadden wel een erg bekende schuur en andere auto's :)

jettaracing 11-01-2011 20:04

Hier staat ie nog een keer op MP

Larsv5 11-01-2011 20:05

Quote:
Originally Posted by jettaracing
He dat is mijn oude jetta :thumbup: ,Is ook bijna geen vergissen mogelijk , mijn oude foto's staan er zelfs nog bij :rolleyes:

Zitten alleen geen gele koni's onder ,maar een Fk setje ;)

Hij is wel een stukje gezakt met de prijs trouwens , stond eerder te koop voor 2250 op speurders bij dezelfde eigenaar .

Kleine plekjes zaten er toen bij mij ook al op ,alleen zullen die er niet beter op zijn geworden denk ik , als hij ze niet heeft laten bijwerken :(

Op de wielen na eigenlijk nog best wel een vette bak :D

Auto vond ik altijd erg vet :thumbup: (weet niet wat de stand van zaken nu is als die ook jou foto´s gebruikt) maar die wielen zijn geen gezicht.... :screwy:

jettaracing 11-01-2011 20:08

Quote:
Originally Posted by Larsv5
Auto vond ik altijd erg vet :thumbup: (weet niet wat de stand van zaken nu is als die ook jou foto´s gebruikt) maar die wielen zijn geen gezicht.... :screwy:

Iid jammer van die wielen ,maar die zijn er zo onder uit :thumbup:

Maar laten wehet over de staat zo zeggen , hij is wel minder rood dan toen ik m had (maar ik mag natuurlijk ook graag even poetsen :D ) en de km stand zal ondertussen de 450.000 ook gepaseerd zijn ........ :wow:

Arne 11-01-2011 20:17

Blijft echt een superauto hoor.

Larsv5 11-01-2011 20:34

Quote:
Iid jammer van die wielen ,maar die zijn er zo onder uit :thumbup:

Maar laten wehet over de staat zo zeggen , hij is wel minder rood dan toen ik m had (maar ik mag natuurlijk ook graag even poetsen :D ) en de km stand zal ondertussen de 450.000 ook gepaseerd zijn ........ :wow:

450,000 kmetjes al gepaseerd.... :eek:

Bendert 11-01-2011 20:52

Gisteren stond er bij deze advertentie nog een mooie golf 1 diesel te koop. Dat was ook een mooi ding. Handelaar, of deze ingeruild op de golf.

Verder mooi wagentje.

jettaracing 11-01-2011 21:02

Quote:
Originally Posted by Bendert
Gisteren stond er bij deze advertentie nog een mooie golf 1 diesel te koop. Dat was ook een mooi ding. Handelaar, of deze ingeruild op de golf.

Verder mooi wagentje.

Waren/zijn beide van dezelfde eigenaar ;)

henkwassenaar 12-01-2011 00:52

Quote:
Originally Posted by Larsv5
450,000 kmetjes al gepaseerd.... :eek:

staat in advertentie: 254.325 km .......... :confused:

jettaracing 12-01-2011 06:47

Dat is waarschijnlijk wat er op de teller staat , er is toen namelijk een andere teller ingekomen ,met toerenteller , je moet er onge 195.000 km bijoptellen .....

sdi-tje 12-01-2011 08:02

alleen die kofferdeksel is het geld al waard hahaha toch wietse :D

geen gekke auto

Renegade 14-01-2011 12:42

Quote:
Dat is waarschijnlijk wat er op de teller staat , er is toen namelijk een andere teller ingekomen ,met toerenteller , je moet er onge 195.000 km bijoptellen .....

Zo zie je maar dat de NAP-check geen flikker waard is dan :screwy:

# Kilometerstand:
# 134.562 km

Met netjes het logotje en groene vinkje :screwy:

jettaracing 14-01-2011 12:54

Quote:
Originally Posted by Renegade
Zo zie je maar dat de NAP-check geen flikker waard is dan :screwy:

# Kilometerstand:
# 134.562 km

Met netjes het logotje en groene vinkje :screwy:

Die Napcheck hoordebij de golf 1 die eerst in de advertentie stond ;)
Hij heeft de golf 1 verkocht en de advertentie weer gebruikt voor de jetta .

@sdi-tje , niet alleen de kofferdeksel ,maar ook de achterbumper komt bij jouw weg :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 03:36.