#1
|
||||
|
||||
Dilemma: carbs of injectie
Zit met een dilemma, ben mn Golf 1 aan het ombouwen naar 16v (KR). Heb een Golf 2 als donor. Als extra onderdelen heb ik de complete injectie van een Scirocco 16v, maar ik heb ook nog een setje solex-en liggen...
De auto is puur voor de hobby, het is origineel een 1.1 carb. Ik heb toch wat moeite met kiezen, hebben jullie nog suggesties/ideeen?
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap |
#2
|
||||
|
||||
zou de injectie erop maken als je het toch compleet hebt,carbs is wel leuk maar zuipt als een beer...
hoeft geen probleem te zijn natuurlijk als het toch je hobbyauto is,maar toch...
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou voor carbu's gaan :p ik ben dit later ook vanplan het is toch net iets unieker dan gwn de kr blok oversteken zuipt idd wel massas veel maar je krijgt er een mooi geluid en uitzicht onder de motorruimte van terug grtz
__________________
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs |
#4
|
||||
|
||||
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is het gebruik gemiddeld? Het klinkt wel super, dat wel
__________________
VWCulture.nl
|
#6
|
||||
|
||||
Geluidje is inderdaad super!
Zou ik met de huidige benzineleidingen (1.1 carb) icm de solexen uit de voeten kunnen?
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan 1 op 10 halen op de snelweg, by "sportief" gebruik is t 1 op 3... |
#8
|
||||
|
||||
ik zeg: project thread met VEEL foto's
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#9
|
||||
|
||||
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
Zal binnenkort even een project topic aanmaken.
Kan ik op solexen het gasmechanisme van webers gebruiken??
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn injectie rijdt 1 op 3 en alleen op 98, anders kapt ie er mee
__________________
Member of Dub05 |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Ja noem je ook wat op hé Een 8kleppertje met aso vermogen |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Nee,je moet een 8mm brandstofleiding monteren,dit is volgens mij bij een 1100 cc 6mm........en het mooiste is eigenlijk ook een tank van een GTI,want dat is ook een 8 mm aansluiting. |
#14
|
||||
|
||||
Ok nieuwe leidingen dus. Nu komen de brandstofleidingen als ik voor de auto sta links uit. Ivm de mogelijkheid om ooit over te stappen naar injectie (met scirocco inlaatspruitstuk) wil ik deze graag rechts laten uitkomen. Levert dit problemen op, en zitten er al bevestigingsmogelijkheden of moet ik hiervoor in de bodem boren??
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap |
#15
|
||||
|
||||
Up
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap |