|
||||
|
||||
3-4 Jan. KeverWinterFestijn Rosmalen
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Misschien wel weer eens een keer leuk, lang geleden weer.
|
|
||||
|
||||
Dit jaar ook geweest, volgend jaar zeker weer van de partij!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Evil! Misschien een boxer-crew dagje uit?
|
||||
|
||||
Quote:
Goed idee, was net nog bij Hans, misschien wil die ook mee. Tegen die tijd ff bellen. |
|
||||
|
||||
(Retro) Hans en ik gaan ook weer ff kijken !
|
||||
|
||||
Ik ga ook, met de '73er! Dat gaat z'n debuut worden na restauratie!
2007 2009 Heb er zin in!!!
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 26-12-2008 at 19:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik weet nog dat Hans het Rosbalen noemde Michael
|
|||
|
|||
Vorig jaar ook geweest. Dit jaar ook weer. Alleen wel op zondag. Moet zaterdag's altijd werken.
|
||||
|
||||
Quote:
Hee montageboer, volgens mij moet ie nu gaan 'natwerken'!
|
||||
|
||||
huisje weer geboekt voor dit jaar, en kever kan dit keer lekker binnen staan
|
|
||||
|
||||
ff in de kijkert! FIJNE DAGEN MENSEN!!!!
See you at KWF '09 3 en 4 januari!!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Zeker! Mijn kever is gekeurt en al, alleen moet ik de 3e werken. Dus ik kom alleen de 4e kijken
|
|||
|
|||
@Gijs: ik dacht even dat ik mijn oude Kever zag. Ook wit zonder bumpers, bij aankoop En van ongeveer hetzelfde bouwjaar!
Ik ga ook naar het KWF volgend weekend. Eens kijken of er nog een leuke Kever te koop staat |
|
||||
|
||||
Ik ga ook op zaterdag. Alleen met mijn daily (polo) aangezien ik geen kachel heb in de kever.... en dan is het nu toch wel erg koud.
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha ik heb ook geen kachel...
|
||||
|
||||
Present op de 4e
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon thermo ondergoed aan en gaan !! (ook ik heb geen kachel in de bus ..) Ik rij hier om 11:00 weg .. ff testen of mijn nieuwe wielen een beetje pekelzout bestendig zijn
|
||||
|
||||
Moest vandaag voor mijn werk naar westbrabant. Heb verschillende kevers en bussen
zien rijdenen ingehaald. Degene die ik me nog heringer was grijs met rood/wit/blauwe strepen. |
|
|||
|
|||
Quote:
En hoe was de rit? Ik ga morgen rond een uur of 10.00 weg. Moet ongeveer 2 uur rijden. De thermoskan staat al klaar.