3-4 Jan. KeverWinterFestijn Rosmalen
|
Misschien wel weer eens een keer leuk, lang geleden weer.
|
Dit jaar ook geweest, volgend jaar zeker weer van de partij!!!
|
Quote:
Hee Evil! Misschien een boxer-crew dagje uit? |
Quote:
Goed idee, was net nog bij Hans, misschien wil die ook mee. Tegen die tijd ff bellen. |
(Retro) Hans en ik gaan ook weer ff kijken !
|
Ik ga ook, met de '73er! :) Dat gaat z'n debuut worden na restauratie!
2007 2009 Heb er zin in!!! :D |
Quote:
Nou ik weet nog dat Hans het Rosbalen noemde :shake: Michael |
Vorig jaar ook geweest. Dit jaar ook weer. Alleen wel op zondag. Moet zaterdag's altijd werken.
|
Quote:
Hee montageboer, volgens mij moet ie nu gaan 'natwerken'! :D |
huisje weer geboekt voor dit jaar, en kever kan dit keer lekker binnen staan :)
|
ff in de kijkert! FIJNE DAGEN MENSEN!!!!
See you at KWF '09 3 en 4 januari!!!! |
Zeker! :D Mijn kever is gekeurt en al, alleen moet ik de 3e werken. :redface: Dus ik kom alleen de 4e kijken :)
|
@Gijs: ik dacht even dat ik mijn oude Kever zag. Ook wit zonder bumpers, bij aankoop :) En van ongeveer hetzelfde bouwjaar!
Ik ga ook naar het KWF volgend weekend. Eens kijken of er nog een leuke Kever te koop staat :) |
Ik ga ook op zaterdag. Alleen met mijn daily (polo) aangezien ik geen kachel heb in de kever.... en dan is het nu toch wel erg koud.
|
Quote:
haha ik heb ook geen kachel... :D |
Present op de 4e :)
|
Quote:
Gewoon thermo ondergoed aan en gaan !! (ook ik heb geen kachel in de bus ..) Ik rij hier om 11:00 weg .. ff testen of mijn nieuwe wielen een beetje pekelzout bestendig zijn :tongue: |
Moest vandaag voor mijn werk naar westbrabant. Heb verschillende kevers en bussen
zien rijdenen ingehaald. Degene die ik me nog heringer was grijs met rood/wit/blauwe strepen. |
Quote:
En hoe was de rit? Ik ga morgen rond een uur of 10.00 weg. Moet ongeveer 2 uur rijden. De thermoskan staat al klaar. :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 16:37. |