|
|||
|
|||
VOLVO T-5R naar Jetta 1,3
Aan gezien ik van de week de Volvo had verkocht.
Ben ik vandaag even op zoek geweest naar wat anders , mijn vrouw had eerst haar zin gezet op een golf 3 variant Dus op zoek naar onze eerste Golf 3 En er 1 gevonden di enaar de zin leek ,daar aangekomen viel de auto niet tegen Stukje rijden kijken voelen ruiken , prima auto. Toen we trug kwamen vonden we een plek waar blanke lak af miste, erg jammer want ik had geen zin om het dak te gaan spuiten Dus toen maar even hier en daar anders geweest Ook bij mijn oude vento jemig wat zag dat ding er uit na 2 jaar stukje rijden met een 100% sper Kakken en knarsen z'n ding niet normaal , vent deed 20 d km met een set banden dus dat werd hem ook niet Via mobiel even op internet gezocht . Kwamen we bij een 1,3 Jetta met 141 d km op het klokje Helemaal standaard pasific uitgevoerd Dus gekocht ....dus weer een jetta naar friesland kan moeder de vrouw toch even weer rijden foto's komen nog wel even want ik kan hem woensdag pas op halen |
|
|||
|
|||
Hahah weer een jetta. ben benieuwd hoe ie eruit ziet.
Jammerdat de vento bagger is geworden. |
|
||||
|
||||
friesland--> jettaland
|
|
||||
|
||||
Zo, das een heel verschil ineens alberto . Jammer dat de ovlov weg is. Benieuwd naar de jetta! Nog ideeën ervoor, of gewoon even als tussenstation?
|
|||
|
|||
Jammer van de Vento, zag er op de foto goed uit...
Zo'n Jetta met 1.3 valt niet eens tegen hoor, niks langzamer dan een 1.6 ! Ben benieuwd naar de Jetta, velgen en verlaging liggen al klaar zeker . |
|
|||
|
|||
Quote:
verlaging ligt al klaar jep velgen liggen in den haag .... (dus marc er komt druk op de ketel ) vento was echt afgeracht ...dit vond ik erger om te zien dan met wat er met de GLI was gebeurt ( was ook erg maar dit was een drama ) waar ik hem aan verkocht heb heeft er geen f*ck aan gedaan en deze meneer misbruikte hem wel even zo nu en dan op het circuit vandaar de 100% sper verder zat er dikke roest aan het linker scherm en de achter klep ( lees door gerot ) ook gevolg van slecht onder houd erg jammer om te zien (hadook foto's gemaakt maar die zijn verdwenen van mijn telefoon ) Quote:
jetta komt bij u uit het dorp hij praat al fries bedoeling is een Golf 3 variant roept rika maar ik vind het zo wel goed , kan ik eindelijk eens met de rode jetta aan de gang Last edited by Alberto : 29-12-2007 at 18:47. |
|
|||
|
|||
jammer van de vento ja was een super mooie auto.
succes met de jetta alberto.
|
||||
|
||||
Quote:
Van wie dat? Wat voor kleur, 2/4 deurs?? Zit even te denken, toevallig een witte?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ovlov.... hmmm... zeker iets Russisch. :P
|
||||
|
||||
Hinthint :P Jammer dat je die T5-R verkocht heb, zijn goede wagens Geinig dat er een jetta voor is teruggekomen, wel zonde van je oude vento, maarja ken jij niks aan doen natuurlijk. Succer ermee iig |
|
|||
|
|||
Quote:
nee geen witte een grijze 4 deurs .... lijkt op die van jou broer maar dan 2 deuren extra Quote:
sorry volvo mannen hier .... en ehhh foto's komen woensdag wel want ze waren van mijn telefoon verdwenen sorry |
|
||||
|
||||
eh.. is het niet beter om van een jetta naar een t5-r te gaan
|
|
||||
|
||||
Quote:
[Kerstman]Ho, ho, ho, het betreft hier wel een 1.3 [/Kerstman]
|
|||
|
|||
Quote:
kwa benzine verbruik en wegenbelasting ....NEE kwa auto ..........NEE doe mij maar een kraak vrije jetta |
|
||||
|
||||
hahaha!!ok dan! nou succes ermee..
volgens mij loopt friesland wel vol met jetta's ondertussen... |
|
||||
|
||||
TOF.....!!!! Jetta's zijn cool...!!
|
|||
|
|||
ow dus geen 1.8 maar een 1.3tje
succes dr mee, we wachten met smart op foto's
|
|||
|
|||
Quote:
nee toch maar de 1,3 oane deze was iets beter onder houden foto's komt goed hed de telefoon vol geknipt ook met wat leuke dingen die we onder weg tegen kwamen in staphorst een super breede golf 2 en een wolfsburg edition met digitaal dash en koplamp sproeiers + leer stond volgens mij al 5 jaar stil want hij was zo groen als gras ( vraag prijs 2200 euro ) de vento ...en de jetta dus maar ze zijn als sneeuw voor de zon van mijn telefoon verdwenen |