#1
|
|||
|
|||
g40 boost meter
hallo,
ik had een vraagje ik heb een turbo druk meter maar weet niet waar ik hem moet aansluiten ?? meschien heeft er iemand een foto van de plaats ? mvg, |
#2
|
||||
|
||||
zo!
uit 'pedaalemmer's' hoe en wat Corrado-topic:
Originally Posted by cleaned.be Gewoon het T of Y stukje tussen de vacuumdarm van de benzinedrukregelaar zetten, deze zit mede op het inlaatspruitstuk aangesloten en van daar uit best met benzinedarm werken omdat deze beter hitte bestendig is. zo ongeveer dus!
__________________
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
#3
|
|||
|
|||
dit is van een corrado ik heb een polo g40 (A)
maar ik heb hem aangesloten maar geeft alleen onderdruk aan ??? of dat hort ?? |
#4
|
||||
|
||||
...volgens 'pedaalemmer' gaat-ie vanzelf overdruk weergeven, wanneer er actie komt... Ik heb het zelf nog niet aangesloten!
__________________
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
#5
|
||||
|
||||
aansluiten op vacuum slang aan inlaatspruitstuk ja
|
#6
|
||||
|
||||
gewoon een T-stukje plaatsen in het slangetje van de computer naar je inlaat spruitstuk. wat edward al zei.
grtz.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#7
|
|||
|
|||
Alhoewel het niet uit zou moeten maken (aangezien een druk in een systeem overal hetzelfde zou moeten zijn), schijnt het beter te zijn om de aftakking voor de meter te maken in de leiding van de remberkrachtigerslang naar de benzinedrukregelaar.
Stationair geeft de meter een onderdruk aan (ongeveer -0,6 bar). Gaat de gasklep open, dan gaat de druk richting de 0 bar. Bij verder sluiten van de gasklep wordt er door het sluiten van de boostklep pas druk opgebouwd. Meten van de maximale druk kun je het beste (bij goed warme motor) doen door in een hogere versnelling tot volgas te gaan. Stilstaand kan het ook, maar dan moet je de motor in de toerenbegrenzer jagen
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |