![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo een hele tijd geleden had ik het gekke idee om een 16 klepper uit n golf 2 (KR !!! no PL shit)in mn polo(2 uit '82) te lepelen
toen was er in Duitsland n inginieurs buro (Salzmann??) die had een soort van sub frame ontwikkeld om in de motor ruimte te schroeven/lassen heeft iemand een idee of dat er nog steeds is of misschien andere tips/ fotos... tekeningen moet wel netjes en verantwoord zijn want ik denk dat ik het chassis nummer moet verplaatsten om ruimte voor een inlaatspruitstuk te winnen dus dan moet ik wel ff langs de RDW alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de search
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() sorry new here
|
#5
|
||||
|
||||
![]() en het blijft een gek idee om je wegligging van de polo te verslechteren .
net zoiets als 40kg aan audio in je auto ,ook zo funest
__________________
kopbewerking ,pm |
#6
|
|||
|
|||
![]() Topic 1000 en 1 over een 16 kleppert in een 86c!!!
NIET DOEHOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
16 klepper in polo is super, niks mis mee ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom geen 1600 16V uit een Polo 6N GTI? edit: ik zie nu pas ![]()
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 03-02-2007 at 19:26. |
#9
|
||||
|
||||
![]() de1.616v is zelfs tot betere prestaties in staat als een kr in een polo
__________________
kopbewerking ,pm |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jups. De standaard 1.6 16V van een polo 6n in mijn polo 2: ![]() Aanpassingen; geen kat, Bastuck uitlaat en verder niks. Verbruik: 1 op 13 en behoorlijk rap ![]()
__________________
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register Last edited by Michiel86c : 04-02-2007 at 11:38. |
#11
|
|||
|
|||
![]() .
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 11:04. |