![]() |
polo 16 v
hallo een hele tijd geleden had ik het gekke idee om een 16 klepper uit n golf 2 (KR !!! no PL shit)in mn polo(2 uit '82) te lepelen
toen was er in Duitsland n inginieurs buro (Salzmann??) die had een soort van sub frame ontwikkeld om in de motor ruimte te schroeven/lassen heeft iemand een idee of dat er nog steeds is of misschien andere tips/ fotos... tekeningen moet wel netjes en verantwoord zijn want ik denk dat ik het chassis nummer moet verplaatsten om ruimte voor een inlaatspruitstuk te winnen dus dan moet ik wel ff langs de RDW alvast bedankt |
Gebruik de search ;)
|
Quote:
Of zoek hier eens. Of heb je daar al een keer dezelfde vraag gesteld? :rolleyes: Heb die vraag al vaker op beide fora voorbij zien komen, dus er moet wat te vinden zijn... |
sorry new here
|
en het blijft een gek idee om je wegligging van de polo te verslechteren .
net zoiets als 40kg aan audio in je auto ,ook zo funest |
Topic 1000 en 1 over een 16 kleppert in een 86c!!!
NIET DOEHOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Quote:
16 klepper in polo is super, niks mis mee ;) |
Quote:
Waarom geen 1600 16V uit een Polo 6N GTI? edit: ik zie nu pas :redface: dat een PL je nog te min is... |
de1.616v is zelfs tot betere prestaties in staat als een kr in een polo
|
Quote:
Jups. De standaard 1.6 16V van een polo 6n in mijn polo 2: ![]() Aanpassingen; geen kat, Bastuck uitlaat en verder niks. Verbruik: 1 op 13 en behoorlijk rap :) |
.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:08. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.