#1
|
||||
|
||||
Gti loopt eerst op 2 dan 3 en dan 4 cilinders
Mijn broertje heeft een gti 8v en zijn auto loopt als hij hem start eerst op 2 dan op drie en dan op 4 cilinders het is opbouwend binnen een paar sec, en hij loopt ook maar iets van 185 A 190 kmh, weet iemand hoe dit kan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
|||
|
|||
te lage openingsdruk voor de injectoren,vervuilde injectoren,waterkanaal lek naar de cilinders,vuil brandstoffilter
|
#3
|
||||
|
||||
Uppaah
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#4
|
||||
|
||||
Een Golf 2 gti 8v gaat vanuit de fabriek maar maximaal 190 ongeveer.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Dan vraag ik me toch af, wat er met die van mij gedaan is! die loopt 210!
__________________
Instagram/AndreBusser |
#6
|
||||
|
||||
RD/RV/PF/EV/2E ? doorhalen wat niet van toepassing is.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
||||
|
||||
ik weet niet wat voor type blok het is kunnen we niet vinden op het blok. is dit van belang voor zijn probleem dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#8
|
||||
|
||||
Zeker belangrijk, omdat deze motoren allemaal anders worden "aangestuurd" om het zo maar even eenvoudig te noemen. Motornummer staat op het onderblok tussen de 3e en de 4e cilinder op een vlak stuk net onder de cilinderkop. Meestal even schuurpapiertje er overheen halen
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Maar????? in een golf2???? Jij durft!
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
zijn de injectoren die lekke.
waarschijnlijk alleen bij warme motor en bij koude motor is het goed? had de mijne oook nu de ms er op en starte en knap lopen |
#11
|
||||
|
||||
nee als het koud is doet hij het ook, en het is een gx blokje
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#12
|
|||
|
|||
ik heb dat vroeger met golf 1 en scirocco gti gehad,was een benzine druk regelaar die zat in de buurt van de benzine pomp rechts achter onder de auto,en als die ver naar de ##### was dat bouwde die niet genoeg druk op en liep die eerst op een paar cilindertjes,kan ook de spinnekop zijn,en benzine filter en injectors of de benzine pomp brengt de druk niet meer op,dus versleten,maakt dat ook een hoog zoemend geluid,dit heb je ook meestal als de benzinefilter flink dicht zit,zet eerst eens een nieuwe benzine filter erin met injectorreiniger en dan eens afwachten wat ie doet.
|
#13
|
||||
|
||||
het rare is dat er een andere brandstofpomp op zit en goed is de brandstofdruk ruim voldoende is en er ook nieuwe boegies een verdelerkap en nieuwe kabels op zitten.
temperatuur sensor is vervangen en die van de nokkenas ook, HEELLLP!!
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#14
|
||||
|
||||
Weet niet of je het weet, maar GX is geen GTI blok. 90 pk
Bedoel je niet DX? Dat is er wel 1, 112pk
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
gx is een injectie motor net als de gti motoren alleen dan met lagere compressie en kleinere kleppen, dus minder vermogen maar wel gewoon mechanische injectie |
#16
|
||||
|
||||
dubbel post sorry
|
#17
|
||||
|
||||
maar wat kan dan het probleem zijn?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |