Gti loopt eerst op 2 dan 3 en dan 4 cilinders
Mijn broertje heeft een gti 8v en zijn auto loopt als hij hem start eerst op 2 dan op drie en dan op 4 cilinders het is opbouwend binnen een paar sec, en hij loopt ook maar iets van 185 A 190 kmh, weet iemand hoe dit kan?
|
te lage openingsdruk voor de injectoren,vervuilde injectoren,waterkanaal lek naar de cilinders,vuil brandstoffilter
|
Uppaah
|
Een Golf 2 gti 8v gaat vanuit de fabriek maar maximaal 190 ongeveer.
|
Quote:
Dan vraag ik me toch af, wat er met die van mij gedaan is! die loopt 210! :eek: |
RD/RV/PF/EV/2E ? doorhalen wat niet van toepassing is.
|
ik weet niet wat voor type blok het is kunnen we niet vinden op het blok. is dit van belang voor zijn probleem dan?
|
Zeker belangrijk, omdat deze motoren allemaal anders worden "aangestuurd" om het zo maar even eenvoudig te noemen. Motornummer staat op het onderblok tussen de 3e en de 4e cilinder op een vlak stuk net onder de cilinderkop. Meestal even schuurpapiertje er overheen halen
|
Quote:
Maar????? in een golf2???? Jij durft! |
zijn de injectoren die lekke.
waarschijnlijk alleen bij warme motor en bij koude motor is het goed? had de mijne oook nu de ms er op en starte en knap lopen |
nee als het koud is doet hij het ook, en het is een gx blokje
|
ik heb dat vroeger met golf 1 en scirocco gti gehad,was een benzine druk regelaar die zat in de buurt van de benzine pomp rechts achter onder de auto,en als die ver naar de ##### was dat bouwde die niet genoeg druk op en liep die eerst op een paar cilindertjes,kan ook de spinnekop zijn,en benzine filter en injectors of de benzine pomp brengt de druk niet meer op,dus versleten,maakt dat ook een hoog zoemend geluid,dit heb je ook meestal als de benzinefilter flink dicht zit,zet eerst eens een nieuwe benzine filter erin met injectorreiniger en dan eens afwachten wat ie doet.
|
het rare is dat er een andere brandstofpomp op zit en goed is de brandstofdruk ruim voldoende is en er ook nieuwe boegies een verdelerkap en nieuwe kabels op zitten.
temperatuur sensor is vervangen en die van de nokkenas ook, HEELLLP!! |
Weet niet of je het weet, maar GX is geen GTI blok. 90 pk
Bedoel je niet DX? Dat is er wel 1, 112pk |
Quote:
gx is een injectie motor net als de gti motoren alleen dan met lagere compressie en kleinere kleppen, dus minder vermogen maar wel gewoon mechanische injectie ;) |
dubbel post sorry :redface:
|
maar wat kan dan het probleem zijn?
|
All times are GMT +1. The time now is 19:55. |