Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-04-2006, 21:34
Nas's Avatar
Nas Nas is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: May 2005
Posts: 489
Send a message via MSN to Nas
Default Aankoop KR blok

Hebben jullie nog tips, waar ik moet kijken
bij de aankoop van een KR blok?
Reply With Quote
  #2  
Old 11-04-2006, 21:37
Menace's Avatar
Menace Menace is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,371
Send a message via MSN to Menace
Default

lage km stand ist beste :P

Effe serieus, je kan an de buitenkant van zown blok weinig zien, btje utzelfde als wanneer je n complete auto koopt denk ik zo. Olie lekkage/water lekkage rond de koppakking en bij ut carter.
Hoe compleet ist blok verder?

Het mooiste was als je an de binnenkant vant blok kan kijken hoe de onderdelen verder allemaal zijn... voelermaatje meenemen voor de oliepomp, als je de carterpan der onderuit haalt liggen er dan allemaal stukjes aluminium in of niet... enz enz
__________________
Golf 2 GTI 16V (86)

Passat 35i 1800i CL sedan

13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met...

Ascension is the mother of all mockups
Reply With Quote
  #3  
Old 13-04-2006, 14:09
Tomvw Tomvw is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 656
Default

hangt er van af wat je er mee wilt doen? (revicie/ of er zo onder).
Maar cilinder wanden en lagerdelen moet mooi schoon en glad zijn zonder krassen of wat ook.
Reply With Quote
  #4  
Old 13-04-2006, 14:15
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,034
Default

Quote:
als je de carterpan der onderuit haalt liggen er dan allemaal stukjes aluminium in of niet...


Is dat een goed of slecht teken.
Reply With Quote
  #5  
Old 13-04-2006, 17:07
cabrio16v's Avatar
cabrio16v cabrio16v is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 798
Default

gewoon reviseren

en met een voelermaat alles gaan opmeten is wel een beetje TÉ vind je niet

gewoon kijken oftie compleet is ... en miss ff een ratel meenemen om hem met de hand ff rond tedraaien
__________________
Quote:
Originally Posted by Edward
en weer te kauf, die lui van marktplaats sporen niet....
Reply With Quote
  #6  
Old 19-04-2006, 22:48
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Of ga je er ook een 16v inbouwen .......!
Reply With Quote
  #7  
Old 20-04-2006, 20:00
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

1 Tip, als je op safe wilt gaan, koop een motor die nog ingebouwd is en die je lopend kunt horen/zien. En eventueel een proefritje mee kunt maken. Wat moeilijker te vinden meestal, maar wel zo zeker
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #8  
Old 20-04-2006, 22:13
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

Let bij de cilinderkop ff op scheurvorming tussen de kleppen en het
bougiegat.

gr Jan.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum