![]() |
Aankoop KR blok
Hebben jullie nog tips, waar ik moet kijken
bij de aankoop van een KR blok? |
lage km stand ist beste :P
Effe serieus, je kan an de buitenkant van zown blok weinig zien, btje utzelfde als wanneer je n complete auto koopt denk ik zo. Olie lekkage/water lekkage rond de koppakking en bij ut carter. Hoe compleet ist blok verder? Het mooiste was als je an de binnenkant vant blok kan kijken hoe de onderdelen verder allemaal zijn... voelermaatje meenemen voor de oliepomp, als je de carterpan der onderuit haalt liggen er dan allemaal stukjes aluminium in of niet... enz enz |
hangt er van af wat je er mee wilt doen? (revicie/ of er zo onder).
Maar cilinder wanden en lagerdelen moet mooi schoon en glad zijn zonder krassen of wat ook. |
Quote:
Is dat een goed of slecht teken. :rolleyes: |
gewoon reviseren :wink:
en met een voelermaat alles gaan opmeten is wel een beetje TÉ vind je niet :confused: gewoon kijken oftie compleet is ... en miss ff een ratel meenemen om hem met de hand ff rond tedraaien :D |
Of ga je er ook een 16v inbouwen .......!
|
1 Tip, als je op safe wilt gaan, koop een motor die nog ingebouwd is en die je lopend kunt horen/zien. En eventueel een proefritje mee kunt maken. Wat moeilijker te vinden meestal, maar wel zo zeker
|
Let bij de cilinderkop ff op scheurvorming tussen de kleppen en het
bougiegat. gr Jan. |
All times are GMT +1. The time now is 13:03. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.