|
||||
|
||||
Toch een beetje luchtgekoeld *nieuwe pics*
Toch maar begonnen aan een luchtgekoeld project
Niet aan de Kever die ik vorig jaar heb aangeschaft maar aan mijn Vespa. Kever gaat over een maandje naar Marnix aka MMgolfnut1, hij gaat afmaken waar ik aan had willen beginnen Ik heb er geen tijd voor en eigenlijk is mijn garage net te klein om om aan zo'n project te beginnen. Jammer maar misschien op een later tijdstip en dan gelijk maar gelijk een goeie kopen. Dit is natuurlijk geen VW maar om ook een beetje Pim zijn werk te promoten zet ik 'm hier toch maar neer Wielen zijn inmiddels klaar whitewalls zitten er omheen. Twee schermen zijn door Ploon voorzien van pinstriping en hopelijk wil Pim nog een creatie aan de zijkant maken Scooter wordt helemaal matzwart.
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 01-07-2005 at 18:47. |
|
|||
|
|||
supervet!!
|
|
||||
|
||||
Man, die skoet is master! Helemaal geweldig met die white walls, en die pinstriping vind ik ook errug gaaf hoor!
|
||||
|
||||
Goed bezig! Keep the pic's coming!
|
||||
|
||||
Stoer ding gozer!!
Wel jammer van de kever Kom je een x met de Vespa naar de ACN ?
|
||||
|
||||
eerste volgende ACN toch ?
|
||||
|
||||
zeker stoer!
maar zilver met mat zwart is toch ook mooi? wielen zijn erg dope geworden!
|
||||
|
||||
Jurgen dat is echt gaaf! Veel plezier ermee!
|
|
||||
|
||||
VET ding, man! Meenemen naar de ACN!
|
||||
|
||||
He, eindelijk pics van de striping. Strak! Wordt een hele strakke luchtkoeler! En je kever komt in goede handen hoor
|
|
||||
|
||||
Inderdaad jammer van de Kever maar wat Marnix zegt hij komt in goede handen
Als het goed is kom ik aanstaande ACN met de Vespa, heb volgende week vakantie dus dat moet lukken Zal tussentijds nog wel wat pics posten van de vorderingen
|
||||
|
||||
Vanavond alvast de voorkant gespoten en koplamp/stuurkap gemonteerd, nouja eigenlijk al de hele scooter maar het was te donker voor een foto :biggrin:
Moet natuurlijk wel op tijd klaar zijn voor de ACN Koplamp en stuurkap erop en gelijk de oude handvatten verwijderd
|
||||
|
||||
Zo klaar op een paar dingen na, een paar plekken missen nog een beetje matzwart, handvatten ( wil Electra cruiserhandvatten pas maken ) en nog een geschikte spiegel ( iron cross ) maar voorlopig kan de RatRod Vespa weer op en neer tuffen tussen Zoetermeer en Rotterdam
Dinsdag de schermen erop die Ploon heeft voorzien van Pinstriping en dan als ik weer aan het werk ben een geschikt outfit zoeken. Matzwarte pot natuurlijk en een zwart leren jack, rij nu met een Dainese jas van Max Biaggi ( oranje/zwart ) en das geen porum
|
||||
|
||||
Hij is wel heel erg stoer geworden Jurgen !!!
Ben benieuwd op de ACN !
|
|||
|
|||
STOER!!!!!!!!!!!!
Zijn dat Porsche Boxter velgen?
|
||||
|
||||
Cool! En eindelijk weer eens iemand die handvatten schrijft!
|
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit, hoe heb je die white walls gedaan, verf, of is dat te koop voor die scooters, erg goed namelijk.
tot de acn
|
||||
|
||||
Quote:
ziet er top uit hoor de et2 banden zijn iig zo te koop van sava dacht ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk jij weet dat !, jij werkt bij de landmeijer toch? ziet erg goed, landmeijer moet ook zoeitjs op zijn stoep zetten, zelfde als die lowrider bikes, komen ook in.. ga jij pinstripen :p
|
||||
|
||||
nice!!
|