supervet!! :eek:
|
Man, die skoet is master! Helemaal geweldig met die white walls, en die pinstriping vind ik ook errug gaaf hoor!
|
Goed bezig! Keep the pic's coming!
|
Stoer ding gozer!!
Wel jammer van de kever :( Kom je een x met de Vespa naar de ACN ? |
eerste volgende ACN toch ?
|
:eek: zeker stoer!
maar zilver met mat zwart is toch ook mooi? wielen zijn erg dope geworden! :cool: |
Jurgen dat is echt gaaf! Veel plezier ermee!
|
VET ding, man! Meenemen naar de ACN! :cool:
|
He, eindelijk pics van de striping. Strak! Wordt een hele strakke luchtkoeler! En je kever komt in goede handen hoor :)
|
Inderdaad jammer van de Kever maar wat Marnix zegt hij komt in goede handen :D
Als het goed is kom ik aanstaande ACN met de Vespa, heb volgende week vakantie dus dat moet lukken :) Zal tussentijds nog wel wat pics posten van de vorderingen :cool: |
|
Zo klaar op een paar dingen na, een paar plekken missen nog een beetje matzwart, handvatten ( wil Electra cruiserhandvatten pas maken ) en nog een geschikte spiegel ( iron cross ) maar voorlopig kan de RatRod Vespa weer op en neer tuffen tussen Zoetermeer en Rotterdam :D
Dinsdag de schermen erop die Ploon heeft voorzien van Pinstriping en dan als ik weer aan het werk ben een geschikt outfit zoeken. Matzwarte pot natuurlijk en een zwart leren jack, rij nu met een Dainese jas van Max Biaggi ( oranje/zwart ) en das geen porum :eek: |
Hij is wel heel erg stoer geworden Jurgen !!!
Ben benieuwd op de ACN ! |
STOER!!!!!!!!!!!!
Zijn dat Porsche Boxter velgen? :tongue: |
Cool! En eindelijk weer eens iemand die handvatten schrijft!
|
ziet er erg goed uit, hoe heb je die white walls gedaan, verf, of is dat te koop voor die scooters, erg goed namelijk.
tot de acn |
Quote:
ziet er top uit hoor de et2 banden zijn iig zo te koop van sava dacht ik. :cool: |
Quote:
tuurlijk jij weet dat !, jij werkt bij de landmeijer toch? ziet erg goed, landmeijer moet ook zoeitjs op zijn stoep zetten, zelfde als die lowrider bikes, komen ook in.. ga jij pinstripen :p |
nice!!
|
All times are GMT +1. The time now is 03:39. |