|
|||
|
|||
Mr_Dimii
Helloo
Kben dus Dimitri (Dimii) 19 jaar en woon in Ellikom (België) Autoliefde starte hier al vroeg xD microbe van de papa meegekregen Heb nu nadat ik ong 1.5j mijn rijbewijs heb mijn eerste "echte" auto gekocht Golf I Gti Pirelli (1983) wat werk aan maar mechanisch volledig in orde , bijna geen roest en enkele jaren gelden pas herspoten. wil hem terug origineel maken wat de vorige eigenaar dus niet in gedachte had De Golf De Daily (voor naar school te gaan enz ;D) Last edited by Mr_Dimii : 25-12-2011 at 13:21. |
|
||||
|
||||
Die peus is grappig met die wielen zo.
Maar die golf is natuurlijk vele malen leuker! Welkom op het forum |
|
|||
|
|||
:p Peug ligt op 17'ers xD (205/40r17) origineel 14'ers xD (165/70r14) xD
maar kzie mn golfke ook veel liever xD mr kvind wa zonde em daarmee te rijden in de winter enzo dus blijft de peug toch maar xD |
|
||||
|
||||
Zonde dat ze de verdieping voor de striping hebben dicht gemaakt !! Als je dat terug wilt bouwen naar origineel ben je nog wel even bezig..
Maar welkom op VF
|
|||
|
|||
is idd zonde , zo heeft de vorige eigenaar nog wel meer dinge gedaan dat je denkt van HOE komt hij erbij !!
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen ! :o
is al weer een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb ! :o is ondertussen al wat gebeurt aan de golf .. -Kw schroefsetje -Originele Gril -Origineel GTI stuur -... Plaatjes bij de praatjes wat staat er nog op het programma , - terug plaatsen emblemen - terug plaatsen GTI wielbogen - SuperSprint uitlaat ( licht al klaar ) - indien budget toelaat Karakterlijn terug werken deze winter - ??? |
|
||||
|
||||
strakke golf
|
|
||||
|
||||
Idd jammer van de lijsten maar ziet er netkes uit verder!
|
|
|||
|
|||
De zwarte striping langs de zijkant maakt 't helemaal af imho
|