Mr_Dimii
Helloo :)
Kben dus Dimitri (Dimii) 19 jaar en woon in Ellikom (Belgiƫ) Autoliefde starte hier al vroeg xD microbe van de papa meegekregen :thumbup: Heb nu nadat ik ong 1.5j mijn rijbewijs heb mijn eerste "echte" auto gekocht Golf I Gti Pirelli (1983) wat werk aan maar mechanisch volledig in orde , bijna geen roest en enkele jaren gelden pas herspoten. wil hem terug origineel maken wat de vorige eigenaar dus niet in gedachte had :screwy: De Golf :D De Daily (voor naar school te gaan enz ;D) |
Die peus is grappig met die wielen zo.
Maar die golf is natuurlijk vele malen leuker! Welkom op het forum :thumbup: |
:p Peug ligt op 17'ers xD (205/40r17) origineel 14'ers xD (165/70r14) xD
maar kzie mn golfke ook veel liever xD mr kvind wa zonde em daarmee te rijden in de winter enzo dus blijft de peug toch maar xD |
Zonde dat ze de verdieping voor de striping hebben dicht gemaakt !! Als je dat terug wilt bouwen naar origineel ben je nog wel even bezig..
Maar welkom op VF |
is idd zonde , zo heeft de vorige eigenaar nog wel meer dinge gedaan dat je denkt van HOE komt hij erbij !! :mad:
|
Hallo iedereen ! :o
is al weer een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb ! :o is ondertussen al wat gebeurt aan de golf .. :D -Kw schroefsetje -Originele Gril -Origineel GTI stuur -... Plaatjes bij de praatjes :D wat staat er nog op het programma , - terug plaatsen emblemen - terug plaatsen GTI wielbogen - SuperSprint uitlaat ( licht al klaar ) - indien budget toelaat Karakterlijn terug werken deze winter - ??? |
strakke golf :thumbup:
|
Idd jammer van de lijsten maar ziet er netkes uit verder!
|
De zwarte striping langs de zijkant maakt 't helemaal af imho ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 08:22. |