|
|||
|
|||
Golf mk2 1.6 Open Air Pricedrop!
Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn Golf 2 1.6 Open Air. De Golf is altijd goed onderhouden, onlangs ook veel onderhoud aan gedaan. Specificaties: Bouwjaar: 1991 G60 Bumpers Porsche 16'' C2 Wielen met goede banden 2x H&R 25mm steekadapters (5x130 - 4x 100) 2x H&R 35mm steekadapters (5x130 - 4x 100) Open air (open dak uit een Twingo) lekt niet! Toerenteller Startonderbreker Raceland Schroefset Apk tot: 11-05-2012 In hoogte verstelbare voorstoelen Km-stand: 201000 Onderhoud/ recent vervangen: Dynamo Radiateur Nieuw koelvloeistof Nieuwe olie(olie+ oliefilter Ruitenwissers Accu Remleidingen schoongemaakt Remblokken en schijven Bougie's Uitlaat Luchtfilter Ditributieriem bij 185.000 km ! Gasklepregelaar(vw gereviseerd) Carb. aansluitingsrubber Luchtfilterslang Koppelingskabel Koplampen Toplagers van voorveren Wiellagers Achter Bodem roestvrij gemaakt en getectyleerd Binnenverlichting Minpuntjes: - Sterretje in de voorruit. - Einddemper is aan vervanging toe. Kortom een zeer betrouwbare auto waar veel onderhoud aan gedaan is en je dus zeer veel plezier van zult hebben! Vraagprijs: 1400 Met vriendelijke groet, Kevin Last edited by Golfjuh : 13-04-2012 at 14:09. Reason: Golf mk2 1.6 Open Air Pricedrop! |
|
||||
|
||||
huidige KM-stand? en open air als in zo'n twingo vouwdak idee?
|
|||
|
|||
Foto's ge-upload!
Km-stand is 201.000, Ja het dakje is idd van een Twingo geweest Last edited by Golfjuh : 24-02-2012 at 06:46. |
|
|||
|
|||
je hebt net deze auto gekocht 54 dagen geleden uit didiam of zevenaar in de buurt waarom verkoopje de auto weer dan wat is daar de reden voor??
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ja dat klopt Didam, de reden daarvoor is dat ik nog geen vast inkomen heb en het mij iets te duur wordt.. Heeft dus niks met de auto zelf te maken. Last edited by Golfjuh : 28-02-2012 at 11:50. |
|
|||
|
|||
Hierbij de foto´s van ´under tha hooood´
|
|
||||
|
||||
IS deze nou ook met die beruchte Pierburg carb?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja de 2e geloof ik Heeft deze auto ook geen tikje gehad aan de achterkant onder de linker achterlicht>? |
|
||||
|
||||
Klopt, maar is wel netjes gemaakt zo te zien. Hoeft geen - punt te zijn natuurlijk, bijna elke auto heeft wel schade gehad bijna :P
|
|||
|
|||
Quote:
Bouwjaar is 1991 |
|
|||
|
|||
Omg. Utrecht
|
|
|||
|
|||
Nieuwe foto's toegevoegd!
Last edited by Golfjuh : 03-04-2012 at 08:52. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
UPper
|
|
|||
|
|||
Prijsverlaging, ophalen voor 1400 !!
|
|
|||
|
|||
ruil tegen polo variant optie?
|
|
|||
|
|||
golf
Quote:
nee sorry, ik zit voorlopig met mijn arm in het gips dus hij moet echt weg.. |
|
|||
|
|||
Wie o wie??
ik zit voorlopig met mijn arm in het gips dus hij moet echt weg.. Doe een mooi bod en kom hem halen! |
|
||||
|
||||
1300 ? kom ik hem omstreeks woensdag halen als hij verder goed is
|