Golf mk2 1.6 Open Air Pricedrop!
Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn Golf 2 1.6 Open Air. De Golf is altijd goed onderhouden, onlangs ook veel onderhoud aan gedaan. Specificaties: Bouwjaar: 1991 G60 Bumpers Porsche 16'' C2 Wielen met goede banden 2x H&R 25mm steekadapters (5x130 - 4x 100) 2x H&R 35mm steekadapters (5x130 - 4x 100) Open air (open dak uit een Twingo) lekt niet! Toerenteller Startonderbreker Raceland Schroefset Apk tot: 11-05-2012 In hoogte verstelbare voorstoelen Km-stand: 201000 Onderhoud/ recent vervangen: Dynamo Radiateur Nieuw koelvloeistof Nieuwe olie(olie+ oliefilter Ruitenwissers Accu Remleidingen schoongemaakt Remblokken en schijven Bougie's Uitlaat Luchtfilter Ditributieriem bij 185.000 km ! Gasklepregelaar(vw gereviseerd) Carb. aansluitingsrubber Luchtfilterslang Koppelingskabel Koplampen Toplagers van voorveren Wiellagers Achter Bodem roestvrij gemaakt en getectyleerd Binnenverlichting Minpuntjes: - Sterretje in de voorruit. - Einddemper is aan vervanging toe. Kortom een zeer betrouwbare auto waar veel onderhoud aan gedaan is en je dus zeer veel plezier van zult hebben! Vraagprijs: 1400 Met vriendelijke groet, Kevin |
huidige KM-stand? en open air als in zo'n twingo vouwdak idee?
|
Foto's ge-upload! :thumbup:
Km-stand is 201.000, Ja het dakje is idd van een Twingo geweest ;) |
je hebt net deze auto gekocht 54 dagen geleden uit didiam of zevenaar in de buurt waarom verkoopje de auto weer dan wat is daar de reden voor??
|
Hey,
Ja dat klopt Didam, de reden daarvoor is dat ik nog geen vast inkomen heb en het mij iets te duur wordt.. Heeft dus niks met de auto zelf te maken. |
Hierbij de foto´s van ´under tha hooood´ :D :D
|
IS deze nou ook met die beruchte Pierburg carb?
|
Quote:
Ja de 2e geloof ik :thumbup: Heeft deze auto ook geen tikje gehad aan de achterkant onder de linker achterlicht>? |
Klopt, maar is wel netjes gemaakt zo te zien. Hoeft geen - punt te zijn natuurlijk, bijna elke auto heeft wel schade gehad bijna :P
|
Quote:
Bouwjaar is 1991 ;) |
Omg. Utrecht ;)
|
Nieuwe foto's toegevoegd! :thumbup:
|
Up
|
Up
|
UPper
|
Prijsverlaging, ophalen voor 1400 !!
|
ruil tegen polo variant optie?
|
golf
Quote:
nee sorry, ik zit voorlopig met mijn arm in het gips dus hij moet echt weg.. |
Wie o wie??
ik zit voorlopig met mijn arm in het gips dus hij moet echt weg.. Doe een mooi bod en kom hem halen! |
1300 ? kom ik hem omstreeks woensdag halen als hij verder goed is
|
All times are GMT +1. The time now is 15:37. |