#1
|
|||
|
|||
Vraagje over 1.8 blok.
Iemand ervaring met een 1.8 blok in een polo 2????? ik had er graag wat info over. Welke motorsteunen etc.
MVG Sebas |
#2
|
||||
|
||||
*zucht*
Als je hard rechtuit wilt is het een absolute aanrader.... Maar met alleen motorsteunen ben je er niet, dit moet er eerst onder geschroefd worden... Lees dit anders ff .
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#3
|
|||
|
|||
ik snap de zucht ff niet?????
Het is ook de bedoeling om rechtuit tegaan. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Maar een bocht nemen is af en toe wel makkelijk, en die snel nemen is juist ook zo leuk. Maar met een 1.8 voorin...
__________________
- '03 Seat Ibiza 1.9 TDI '83 Polo Classic '85 Polo Coupe Member of; # VW Polo Club Holland # Polo 86c Register # TDI Site |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Wederom "zucht". Dan kun je net zo goed in de trein stappen, toch ? Hoef je ook niet te sturen. :biggrin:
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#6
|
|||
|
|||
voor bochtjes heb ik een golf 2 20VT, wil nu een polo 2 20vt bouwen. voor de sprint.
|
#7
|
||||
|
||||
Gooi m dan achterin; meer tractie, meer ruimte, meer 'bijzonders' (alhouwel: ook al wel gedaan hoor).
Maar goed: 't has been done. Salzmann hillfsrahm eronder, blok erin, nog een beetje alles aanpassen en (rechtuit) gaan!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#8
|
|||
|
|||
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#9
|
||||
|
||||
is er een 16v motor die zonder al te veel aanpassingen in de polo2 past bijv 1400 16v of 1600 16v?
Heb ik me nu al een tijdje afgevraagd
__________________
Broem...Broem... |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker dan! Ben benieuwd...Ken wel iemand met een 16v erin, maar 20v is nog gaver! :biggrin:
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER |
#11
|
||||
|
||||
geld zat die gozer...de 20vt blokjes vliegen je om de oren :p
|
#12
|
|||
|
|||
Waarom perse 16V?
Ik bedoel: 1.6 8v of 1.4 16V maakt origineel weinig verschil (vermogen gelijk, koppel weet ik zo niet). En waarschijnlijk is het efficienter om een 1.6 aan wat meer vermogen te helpen. t/m 1.6 16V (Polo 6N(F) GTI) past het zo in een polo 1-3 (3 = 2F). Als het maar het oude kleine model onderblok is. Moderne alu onderblokken wordt lastiger als ik het goed heb..
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#13
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 13:37. |