Vraagje over 1.8 blok.
Iemand ervaring met een 1.8 blok in een polo 2????? ik had er graag wat info over. Welke motorsteunen etc.
MVG Sebas |
*zucht*
Als je hard rechtuit wilt is het een absolute aanrader.... :rolleyes: Maar met alleen motorsteunen ben je er niet, dit moet er eerst onder geschroefd worden... Lees dit anders ff . |
ik snap de zucht ff niet?????
Het is ook de bedoeling om rechtuit tegaan. |
Quote:
Maar een bocht nemen is af en toe wel makkelijk, en die snel nemen is juist ook zo leuk. Maar met een 1.8 voorin... |
Quote:
Wederom "zucht". Dan kun je net zo goed in de trein stappen, toch ? Hoef je ook niet te sturen. :biggrin: |
voor bochtjes heb ik een golf 2 20VT, wil nu een polo 2 20vt bouwen. voor de sprint.
|
Gooi m dan achterin; meer tractie, meer ruimte, meer 'bijzonders' (alhouwel: ook al wel gedaan hoor).
Maar goed: 't has been done. Salzmann hillfsrahm eronder, blok erin, nog een beetje alles aanpassen en (rechtuit) gaan! |
|
is er een 16v motor die zonder al te veel aanpassingen in de polo2 past bijv 1400 16v of 1600 16v?
Heb ik me nu al een tijdje afgevraagd |
Quote:
Lekker dan! Ben benieuwd...Ken wel iemand met een 16v erin, maar 20v is nog gaver! :biggrin: |
geld zat die gozer...de 20vt blokjes vliegen je om de oren :p
|
Waarom perse 16V?
Ik bedoel: 1.6 8v of 1.4 16V maakt origineel weinig verschil (vermogen gelijk, koppel weet ik zo niet). En waarschijnlijk is het efficienter om een 1.6 aan wat meer vermogen te helpen. t/m 1.6 16V (Polo 6N(F) GTI) past het zo in een polo 1-3 (3 = 2F). Als het maar het oude kleine model onderblok is. Moderne alu onderblokken wordt lastiger als ik het goed heb.. |
.
|
|
All times are GMT +1. The time now is 10:30. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.