#1
|
|||
|
|||
cabrio G60
Hallo allemaal,
Ik heb een aantal vragen: 1. Hoeveel bar aan benzine druk moet ik aan een pg G60 motor leveren om hem normaal te laten draaien? 2. Hoeveel bar aan benzine kan ik maximaal aan de blok geven zonder dat er schade optreed? 3. Ik heb een golf 2 G60 compleet en ben nu alles aan het overbouwen in mijn golf 1 cabrio. Passen de G60 aandrijfassen ook op mijn golf 1 cabrio? 4. Passen dan ook de klauwen van een golf 2 op die van mij? 5. Ik weet dat een goed werkende G-lader 0,7 Bar levert. Hoeveel bar kan ik er maximaal op zetten zonder dat ik extra grote aanpasingen op mijn blok moet doen? 6. Ik wil een rvs uitlaat erop laten bouwen maar wat is het beste diameter aan pijp waar ik dan aan moet denken? Ik hoor het graag van jullie. M.v.g. Ajoep. |
#2
|
||||
|
||||
Je moet even contact opnemen met Bolku.
Die heeft adapters zodat de Golf Mk2 Remklauwen op je MK1 passen. Aandrijfassen passen niet, ik heb evt wel Scirocco 16V aandrijfassen voor je.. Die hebben 100mm homokineten ipv 90mm En hij kan je ook wel vertellen wat er motorisch mogenlijk is! PM maar voor die assen..
__________________
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Doe het zo maar even |
#4
|
|||
|
|||
Bedankt Wim en mijn dank voor Gti1-G60 is nog groter.
Met deze antwoorden kan ik wat meer. Ik heb ergens gelezen dat er een klep is die benzine krijgt vanuit je benzine pomp. zorgt deze klep dan ook voor de juiste hoeveelheid druk aan je motor? Er zit ook een terugvoer leiding op weer naar je benzine tank. Welke aandrijfas past er wel op de korte of de lange? De fuse passen niet kan ik dan die van mijn golf 1 erop zetten? Ik hoor graag van jullie. Bijvoorbaat dank. Ajoep. |
#5
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon een compleet passend setje aandrijfassen voor je
En je kan gewoon met Golf 1 Fusee's rijden, maar dan moet je een adapter voor de G60 remklauwen. Jij hebt 280mm schijven neem ik aan? die heb ik ook onder mijn Scirocco, en daar kan je bij Bolku adapters voor halen, zoals ik je al vertelde Ik weet wel dat er bij mijn Audi V6 een retourklep op de fuelrail zit die de druk regelt, die klep kan je verder niet regelen en staat vast op een bepaalde druk. Neem aan dat het bij een VW ook zo zit, meestal staat 3,5 bar geloof ik.
__________________
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) |