|
||||
|
||||
christiaan's Golf mk II..
Foto's zeggen meer als duizend woorden:P
Groetjes
Lover of life = Lover of Volkswagen Last edited by chris_vw89 : 31-01-2008 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Update!
ff een kleine update..
Aangezien ik de golf nu hoog en droog heb staan, zal ik ff wat foto's posten waar ik op het moment mee bezig ben en ben geweest.. Achterplaat van roest ontdaan en in de primer gezet, tevens de bumper eraf gehaald om er makkelijker bij te komen..komt toch een ander setje op Ruitenwisser plat gelegd. Die gruwelijk lelijke NL sticker verwijderd, tevens ook de kit van de kentekenplaathouder..zie vorige foto's motorruimte links..al wel schoongemaakt motorruimte rechts..nog niet schoon, maar zoals jullie zien moet ik de accuplaat nog ff fixen, lassen. En het nieuwe vooraanzicht , kan nu makkelijk bij de accuplaat en kan zo tevens de versnellingsbak er makkelijk onderweg schroeven. Aangezien er straks toch een nieuwe voorbumper en grill lijst op komt. Zoals jullie zien, hoog op de poten Het eerst volgende wat er gaat gebeuren, nieuwe koppelingsset..
|
||||
|
||||
leuk ding, is het een C of een CL? Ook een volledig bruin interieur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een C:P helaas zit er bij deze geen bruin interieur in..was dat maar waar..zit origineel grijs interieur in, maar op moment een manhattan.. Ik ben nu dus nog op zoek naar een bruin/beige interieur, mocht je nog tips hebben arne?
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil mn ruitenwisser ook zo plat
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit man
succes verder! _______________ Slow But Low[QUOTE] |
|
||||
|
||||
leuke basis voor oldskool
heb een precies dezelfde gehad zelfde kleur enz succes verder ermee
|
||||
|
||||
Goed bezig. Wat zijn je plannen ermee?
|
||||
|
||||
ik ga als eerst een nieuwe koppelingsset opgooien..
dan komt er een retro interieurtje in..ik heb 1 op het oog.. verlagen, ongveer 6 cm dmv supersport schroefset..moet wel subtiel blijven BK customs einddemper met RVS S bochtje en ronal turbo's of iets soortgelijks.. en alle details bijwerken en spuitwerk achter.. komt goed dacht ik zo
|
||||
|
||||
Update! 22-01-2008
Ik heb voor 2 weken terug de ouwe rat van Vinyard gekocht..Deze deent als donor voor mijn Golfje, waaronder het interieur, us achterlichten, plaatwerk als reserve enz.. Hierbij wil ik jullie natuurlijk de fotoreportage van het demonteren niet onthouden..Dus neem een kijkje en geef reactie
Bij Joris, afscheid van die ratte. Op de bokken :mrgreen: Gr christiaan..nu nog naar de ijzerboer.. zie mijn verkooptopic voor overgebleven exclusieve RAT/retro onderdelen!!
|
||||
|
||||
Was dat ding zo slecht dat je 'm gesloopt hebt?
Iig reserve onderdelen genoeg
|
||||
|
||||
hij was wat carroserie niet slecht, alleen blok was bij joris kapot gelopen..en ik had alleen een aantal onderdelen nodig..vandaar..
|
||||
|
||||
Quote:
asje van de motor afhalen en 180 graden verdraaid er weer op zetten. ruitenwisser losmaken. goed zetten en klaar
|
||||
|
||||
Enige en beste manier om te zorgen dat je genoeg reserve onderdelen hebt
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Jup, hij moet niet precies andersom draaien, niet van links(onder) naar rechts maar van rechts(onder) naar links
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij is het niet nodig het asje 180 graden te verdraaien. De ene keer komt de wisser recht en de andere keer mooi plat Vraag me niet hoe het komt, ik vind het gewoon maf. De ene dag plat en de andere dag recht
|
||||
|
||||
Quote:
ligt er aan of je je raam wil wissen of je nummerbord
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als je hem tot in zijn onderste stand laat gaan en je verplaatst dan de wisserarm dan naar 'plat' is het varkentje toch gewassen? Heeft dan toch niks meer te maken met nummerbord schoonmaken of niet
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mijn Golf zit er een interval op, en als je hem dus op standje plat zet, gaat ie automatisch weer naar standje omhoog. (and so on) |