#1
|
||||
|
||||
Autometer Boost
vraagje;
ik heb een turbo druk meter gekocht voor mijn G60. kan ik die gewoon met T-stuk op het slangetje van mijn digifant aansluiten? Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#2
|
||||
|
||||
uit je inlaat loopt een vacuumslangetje.. zet daar het t stukje op
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
dit is het slangetje naar de digifant? Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
duidelijk?
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#5
|
||||
|
||||
Ik zou van die slang die naar de Computer gaat afblijven, tenzij je die drukslang achter het tellerhuis bedoeld.
De darm naar de computer is die voor de MAP sensor, deze moet exact 1 meter lang zijn.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, slangetje van brandstofdrukregelaar dus. Thanx.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 05-10-2006 at 14:22. |
#7
|
||||
|
||||
asje
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
mijn G60 ligt in een bus van 1970 dus niet alles is origineel zo ook de slang die volgens you 1Mtr moet zijn, die is bij mij ±30cm. wat heeft dit als gevolg? Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#9
|
||||
|
||||
storingen
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
nee toch......geen storingen. even zonder gekheid, ik heb op deze manier al weer 1500 km gereden zonder (merkbare) problemen. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#11
|
||||
|
||||
ze willen daardoor nog wel eens in noodloop lopen etc.. dus geen geintje..
waarneer een g60 kut loopt.. dan is het of een breuk in die slang/ knik of de lambda die verrot is
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
got it, meteen maar even een langere monteren. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#13
|
||||
|
||||
denk dat 30% van alle g60 in nederland in noodloop lopen zonder dat de eigenaren het weten..
en precies een meter, he
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed, op de mm nauwkeurig. Thanx again, Paul. P.S. volgens mijn a/f ratio meter hoor ik bij de 70%
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#15
|
||||
|
||||
nog even een vraagje;
ik heb de meter nu aangesloten zoals op de foto´s hierboven tijdens stationair staat hij op onderdruk (wat natuurlijk normaal is) en tijdens rijden komt hij maar net boven de 0 uit ik heb de slang van de meter gehaalt en de druk met stilstaande auto gevoeld, bij veel gas geven blijkt hij nog steeds aan het slangetje te zuigen. is dit niet de ideale plaats om het slangetje aan te sluiten of is er iets anders aan de hand?? de intercoolerpijpen zijn nieuw, de poelie is origineel en de lader is net van nieuwe lijsten voorzien. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#16
|
||||
|
||||
wat is net boven de 0?
en maak eens een foto van de motor
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
de meter staat ergens ± ongeveer op 2Psi (= maar 0.13bar) http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15793 Gr, paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
vandaag nog even gestart en gekeken wat hij stationair aangeeft; stationair (met gesloten gasklep dus) blijkt dit 0.6/0,7 Bar dit is volgens mij een normale waarde wat wil zeggen dat de aansluiting, slang en de meter zelf in orde zijn. zou het kunnen dat de retour gasklep (ik weet even niet hoe dat ding heet, de klep die open staat als de gewone gasklep dicht is) altijd open staat of niet geheel sluit. ik had verwacht dat er hier wel mensen waren die hier iets nuttigs over konden zeggen Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#19
|
||||
|
||||
ik denk dat hij ergens lucht lekt en als je rijdt trekt de auto wel lekker rap op of ook niet
is dat retour gat op je gasklep dicht gemaakt of opengelaten anders gewoon dicht maken en en goeie afblaas klep monteren in toevoerleiding van lader naar gasklep |
#20
|
||||
|
||||
sorry.. was dit topic ff veregten.. hij gaat dus van onderdruk.. dus 0,8 naar 0 bar en een beetje?.. ik denk dat je al je leidingen ff na moet lopen want hij heeft ergens valse lucht
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |