|
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
|||
|
|||
Help wil mijn 20vt op kenteken laten zettten maar heb aleen een motornummer..
Hallo,
ik ben in het bezit van een golf mk1 uit 1980 zoals in de titel beschreven is heb ik alleen het motornummer van de 20vt en dat is VER100134 is er misschien iemand die via het nummer na kan gaan uit welk type vag dit blok komt en misschien zelfs het chassisnummer kan achterhalen? of hoe ik dit anders moet aanpakken om hem op kenteken te krijgen.. alvast bedankt |
#2
|
|||
|
|||
VER motorcode is testmotor.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#3
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dat dan het beste aanpakke naar de sloop gaan en papiere van een of andere auto waar een 20vt in ligt meenemen naar de rdw?
|
#4
|
|||
|
|||
Niemand een idee? moet een motornummer matchend zijn met een chassisnummer? want een ruilmotor bijvoorbeeld klopt ook niet meer met het chasis nummer...
|
#5
|
|||
|
|||
Ik rijd al 5 jaar met een 20 VT in mijn golf 1. Hij is op kenteken een 1.8 Gti. Ik heb de aankoop factuur erbij van Hulsen Turbo Tuning. Ben al langer van plan hem op kenteken te zetten maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Wil je hem op kenteken hebben voor de verzekering? Boven de 300 PK betaal je een toeslag.
|
#6
|
||||
|
||||
Ombouwen en rijden is geen probleem.
Tis alleen wanneer je bij een ongeval betrokken bent en de technische recherche komt erbij dat je verzekering behoorlijk moeilijk kan doen. Stel je rijdt iemand invalide en de verzekering komt er achter dat er een ander blok in ligt dan hang je. Dat risico wil ik niet lopen voor de 6 tientjes die je bij de rdw kwijt bent. |
#7
|
|||
|
|||
Loopt ie op orginele ecu zo ja chassisnummer uitlezen en daar mee na rdw gaan.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#8
|
||||
|
||||
We hebben een 1 jaar geleden een golf 1 VR6 op kenteken gezet en er was niet eens gekeken naar een motornummer, geschiedenis of wat dan ook. Hij kreeg zijn testjes, remmen, uitstoot en klap op ze kont... en we stonden na 20 minuten weer buiten.
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
Weet dat het zo makkelijk gaat moet het eigenlijk gewoon gaan doen. Ik ben het al heel lang van plan en denk iedere keer van nou dat doen we dan wel in de zomervakantie en dan is het zomervakantie en denk ik weer laten we het maar doen in september ofzo. Ik ben erg van het uitstellen. Ik heb in mijn leven al buiten mijn schuld al 3 auto's totall loss gereden dus het is ook beter als alles op kenteken staat.
Ik ben ook bang dat mijn 20VT te veel geluid maakt uit de uitlaat wordt daar nog naar gekeken? Last edited by turbojo2 : 07-10-2014 at 18:58. |
#10
|
|||
|
|||
Houd er ook rekening mee als je in een politie fuik rijd (algemene controle)
En ze zien dat het niet op kenteken staat, dat je je wagen gewoon kwijt bent. Het is wel echt noodzaak dat ie op kenteken komt |
#11
|
|||
|
|||
Bij mijn omkeuring was enkel een papier van gelijkaardige motor nodig ivm motorcode, voor de rest niets, RDW Arnhem was dat, bekijken motor, remmen en gewicht opmeten, klaar.
__________________
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man |
#12
|
||||
|
||||
Stelt idd niets voor, ik had de hele dag vrijgemomen maar zat om half 10 alweer op kantoor
8:00 aanwezig, 3e wachtende en om 8:35 reed ik weer naar huis. |
#13
|
||||
|
||||
Die VR6 maakte ook redelijk veel geluid, maar daar is niets over gezegd. Ik zelf moet ook nog me golfje op kenteken zetten, maar vergeet dat ook steeds xD. Ook maar eens binnenkort doen.
__________________
|
#14
|
||||
|
||||
Ik heb het al eens eerder gezegt in andere topics over dit onderwerp;
De strengheid is per keurstation, keurmeester verschillend! Ik kwam er destijds bijna niet doorheen omdat mijn motornummer was overgeslagen en het type plaatje kwijt was van mij golf in de motorruimte. Mijn advies is probeer je toch maximaal voor te bereiden zodat je elke vraag kan weerleggen.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#15
|
|||
|
|||
Dus naar het testcircuit hoef tegwnwoordig ook niet meer bij meer dan 40% vermogen winst?
|
#16
|
||||
|
||||
Ligt aan het bouwjaar...
__________________
Quote:
|
#17
|
||||
|
||||
effe iemand een bon laten uitschrijfen waar je motor van gekocht hebt ,
dan moet geen probleem wezen ,, anders wat word aangegeven nummer uit ecu , chassis numm zit ook in je ecu . verder stelt het niks voor allemaal succes
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#18
|
|||
|
|||
Ff voor de duidelijkheid bij meer dan 40% vermogenwinst bij een auto uit 1980 hoef je niet meer naar lelystad?
|
#19
|
||||
|
||||
20% !!!
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#20
|
|||
|
|||
Dus wel of niet?
|